اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
در واپسین ساعات اتفاق افتاد:
آذر زمان پور عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در واپسین ساعات ثبت نام انتخابات شورای شهر با شعار دستان پاک نام نویسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان: وی از جمله بانوان موفق در سطح استان و کشور بشمار می رود که پیش از این توانسته تاثیرگزاری قابل توجهی در کلانشهر اهواز و استان خوزستان داشته باشد. به همین علت است که وی بعنوان  نماینده ای مردمی که دغدغه کل استان را دارد، شناخته شده است. 

این گزارش می افزاید: از جمله سوابق زمان پور می توان به عضویت در شورای اسلامی کلانشهر اهواز دوره چهارم، که در این شورا بارها و بارها مشکلات مردم را فریاد می زد و صدای رسای مردم در شورای شهر  بود  و سدی محکم در مقابل چپاولگران و معامله گران سیاسی ایجاد کرد وهیچ کس و هیچ چیز نتوانست  تا پایان  دوره چهارم شورای کلانشهر اهواز این صدای رسای مردم را به سکوت وادارد .

همچنین ایشان موسس تاکسی بیسیم بانوان برای اولین بار در کلانشهر اهواز ،  و موسس  مرکز مشاوره ی شغلی وکاریابی بین المللی  کنکاش و اشتغال بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از جوانان جویای کار  استان خوزستان،کار آفرین برتر استان طی دو دوره و عضویت در  سازمان نظام روانشناسی و مشاوران  کشور  می باشند. وی حامی راه اندازی پارک های بانوان در کلیه مناطق شهر اهواز می باشند.

گفتنی است: این عضو سابق شورای اسلامی کلانشهر اهواز در واپسین ساعات ثبت نام با حضور در گلزار شهداء و تجدید میثاق با شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و تجدید میثاق با سردار شهید علی هاشمی در فرمانداری حاضر و اعلام کاندیداتوری کرد.

آذر زمان پور از جمله افرادی است  که در مدت عضویت در شورای کلانشهر اهواز  همیشه صدای رسای مناطق محروم و  همواره در مراسم و محافل مختلف حضور چشمگیر داشته که سبب شده تا از محبوبیت ویژه ای میان سایر اقوام نیز برخودار باشد.

بدرستی که شعار دستان پاک برازنده بانوی پاک دستی چون آذر زمان پور که دارای افکاری پاک هست می باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار