اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پیش از تعطیلات عید تقریباً پیک سوم بیماری را پشت سر گذاشته بودیم اما با شروع دید و بازدیدها روند بیماری مجددا افزایشی شد.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز سه شنبه در جلسه ارائه گزارش عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: اگر روند کاهشی بیماری در استان متقارن با تعطیلات نوروزی نبود روند کاهش این بیماری ادامه پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه سوش غالب کرونا در خوزستان، کرونای جهش یافته انگلیسی است افزود: حدود ۶۳ درصد بیماران شناسایی‌شده در استان، مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ویروس جهش یافته، نظام بهداشت و درمان کشور انگلیس را به زانو در آورد اما مدافعان سلامت خوزستان با فداکاری و از خودگذشتگی در حال ارائه خدمات به بیماران هستند.

وی تشکیل کلینیک‌های سرپایی تزریق "رمدسیور" را از مهمترین اقدامات ابداعی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز دانست و افزود: قرار است این روش پس از بررسی نتایج اثربخشی، به عنوان الگوی کشوری معرفی شود.

ابول نژادیان گفت: قطعا اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات و برپایی مراسم ودورهمی ها اجتناب کنند قبل از ماه رمضان پیک بیماری را کنترل می کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار