اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
شهردار اهواز گفت : در نتیجه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و موافقتی که صورت گرفت پاکبانان اهواز نیز در اولویت قرار گرفتند و واکسنی که به شهرداری داده شد همان واکسنی است که به پرسنل و پزشکان بیمارستان تزریق شده و این لطفی است که حوزه درمان به شهرداری کرده است.
ابراهیم نوشادی در خصوص واکسیناسیون پاکبانان بیان کرد : با توجه به مشکلاتی در خصوص بیماری کرونا برای پرسنل ایجاد شد، درخواست داشتیم که در برنامه واکسیناسیون پاکبانان دیده شود .
وی ادامه داد : در نتیجه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و موافقتی که صورت گرفت پاکبانان اهواز نیز در اولویت قرار گرفتند و واکسنی که به شهرداری داده شد همان واکسنی است که به پرسنل و پزشکان بیمارستان تزریق شده و این لطفی است که حوزه درمان به شهرداری کرده است .

نوشادی گفت : در نتیجه همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مرحله اول ۶۰۰ واکسن به شهرداری اهواز تعلق گرفت که پاکبانان در اولویت قرارگرفتند و این روند ادامه دارد.

شهردار اهواز افزود : سلامت پرسنل در اولویت برنامه ها قرار دارد و متاسفانه بدنه شهرداری از ویروس کرونا آسیب های فراوانی دید . که با توجه به ماهیت شهرداری ممکن بود به خدمات بدهی به مردم دچار مشکل شویم. هم اکنون نیز خیلی از پرسنل شهرداری به دلیل این بیماری قادر به حضور در محل کار نیستند.

وی ادامه داد : در خصوص واکسیناسیون نیز باید فرهنگ سازی صورت بگیرد ، متاسفانه برخی هجمه هایی را علیه واکسن ها وارد نموده اند که سبب گردیده برخی از ترزیق واکسن امتناع نماید که این اصلا درست نیست و رسانه ها باید نقش پررنگی را در این فرهنگ سازی ها داشته باشند.

بخش بندی مسائل شهرداری با حضور استاندار

نوشادی گفت : استاندار خوزستان برای مسائل شهرداری اهواز خیلی وقت گذاشتند و در جلسه ای ویژه به بررسی مشکلاتی که در چند ده اخیر در اهواز ایجاد شده است پرداختند.

شهردار اهواز ادامه داد : یکی از این موضوعات مهم صفیره بود که در طی چندین سال در محوطه ای به بزرگی ۱۲۳ هکتار دفن غیر اصولی و بهداشتی زباله ها صورت گرفته بود.

وی افزود : صفیره می توانست یک فاجعه و یک خطر برای کل شهر اهواز ایجاد نماید . اما در نتیجه هم افزایی ها و پای کار آمدن دستگاه ها و سایر شرکت ها برخی مشکلات صفیره حل گردید .

نوشادی گفت : برای حل مشکلات صفیره استانداری ، دادگستری و شهرداری اهواز پای کار آمدند و با هم افزایی که صورت گرفت این موضوع حل گردید که می تواند الگویی برای حل مشکلات دیگر باشد.

وی ادامه داد : هم اکنون نیز صفیره در حال ساماندهی است و باید سلول هایی ایجاد گردد که دفن زباله از همین سلول ها صورت بگیرد و در خصوص زباله های عفونی نیز سلولهای ویژه ای ایجاد گردد.

شهردار اهواز افزود : کارخانه تفکیک زباله صفیره در حال بازسازی است و همچنین دنبال ایجاد کارخانه ای برای بازیافت زباله به حضور بخش خصوصی هستیم . 

پاکسازی نخاله های سطح شهر

شهردار اهواز گفت : هم اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای ساماندهی نخاله های ساختمانی هستم تا این زباله ها مکانی مشخص انتقال یابند.

وی گفت : در این خصوص پلیس راهور نیز همراه ما بوده است. 

سامانه ۱۳۷

نوشادی بیان کرد : سامانه ۱۳۷ یکی از راهکارهای شهروندان برای پیگیری حل مشکلات شهر است که طبق برنامه ریزی ها ارزیابی مدیران نیز از همین سامانه ۱۳۷ صورت می گیرد.

شهردار اهواز ادامه داد: همچنین به تازگی با همکاری روابط عمومی سامانه جدیدی ایجاد گردیده است که مردم می توانند عکس های خود را از مشکلات و مسائل شهری برای ما ارسال کنند . 

۴۰ مشکل عمده شهری در اهواز وجود دارد

نوشادی گفت : اهواز با ۴۰ مشکل عمده شهری روبرو است که طی چند دهه ایجاد شده است و ما در حال برنامه ریزی برای حل این مشکلات هستیم.

وی ادامه داد : وقتی موضوعات مختلف مطرح می شوند باید با کارشناسان مربوط به آن موضوع گفت و گو  و مشورت کرد. مانند ساماندهی مشاغل سطح شهر و غیره …

شهردار اهواز افزود : برای حل مشکلات و ایجاد نظم در کارها باید با متخصص هر حوزه مذاکره صورت بگیرد و ایجاد هم افزایی کند که نمونه آن را در صفیره دیدم. 

صنایع باید در کنار ما باشند

ابراهیم نوشادی بیان کرد : صنایع باید در کنار شهرداری به حل مشکلات شهری شهروندان کمک نمایند.

وی ادامه داد : صنایع باید به فضای اطراف محل خود از جمله جاده ها ، معابر و فضاسبز رسیدگی نمایند و در راستای مسئولیت های اجتماعی سالانه چند پروژه شهری را خارج از عوارض شهری انجام بدهند.

شهردار اهواز گفت : اگر این هم افزایی ها صورت بگیرد ظرف چند سال شهر اهواز از این بی نظمی خارج می شود و به سوی شهری ایده عال پیش می رود. 

نگاه مدیران باید تغییر کند

وی ادامه داد : از آنجا که نگاه مدیران در استان نگاه دولتی است ما باید این نگاه و دیدگاه را تغییر بدهیم.

نوشادی گفت : مساحت شهر های اهواز ، شیراز و اصفهان مشابه هم است ولی آنچه تفاوت را را رقم زده است جذب سرمایه از بخش خصوص و ارزش افزوده بر املاک است .

شهردار اهواز ادامه داد : هیچ شهری با عوارض خدمات سالیانه نتوانسته  پیشرفت نماید و هرچه بوده است حاصل سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردم بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار