اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
فعال کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر گفت: قضیه خلع ید بسیار غیرمنتظره بود و ما کارگران هفت تپه واقعاً شوکه و خوشحال شدیم.
محمد خنیفر از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه ضمن ابراز خرسندی از ابطال واگذاری مالکیت این شرکت‌ اظهار داشت: امروز جشن آزادی هفت‌تپه برگزار شد و همه کارگران در آن حضور داشتند و مورد استقبال پرشکوه مردم منطقه قرار گرفت.

وی تاکید کرد: از قوه قضاییه به خاطر به اتمام رساندن  این کار قدردانی می‌کنیم.  قضیه خلع ید بسیار غیرمنتظره بود و ما کارگران هفت تپه واقعاً شوکه و خوشحال شدیم.

این کارگری با بیان اینکه درخواست دیگری که از قوه قضاییه داریم این است که حل مشکلات پرونده‌های کارگری در سطح شهرستان را نیز در دستور کار قرار دهند، افزود: پرونده‌هایی که به خاطر شکایت کارفرمای قبلی از کارگران به جریان افتاده است را مورد بررسی قرار دهند.

خنیفر ابراز داشت: درخواست داریم که قوه قضاییه پرونده آقای نجاتی یکی از کارگران بازنشسته شرکت کشت و صنعت هفت تپه را که کارفرمای قبلی از ایشان شکایت کرده است و به مدت 15 سال به حبس محکوم شده‌اند، مورد بررسی قرار دهند.

این نماینده کارگران شرکت هفت تپه اظهار داشت: امیدواریم  آقای اسدبیگی در پرونده ارزی هم به سزای اعمالش برسد؛ چراکه در این 5 سال خون مردم و کارگران هفت تپه را در شیشه کرده بود. از قوه قضاییه انتظار داریم کسانی هم که سرویس دهنده به آقای اسدبیگی در سطح شهر، استان و کشور بودند نیز به سزای اعمال خود برساند.

وی در پایان گفت: مجدداً در خصوص موضوع خلع ید شرکت هفته تپه از قوه قضاییه و همه کسانی که پیگیر آن بودند و با قاطعیت برخورد کردند، تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله در پرونده ارزی هم انتظار داریم اسدبیگی‌ها را به سزای اعمال خود برسانند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار