اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
محمد حسین موذنی
شوشان - محمد حسین موذنی:

نتایج صلاحیت  یا عدم صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از بررسی اعتراض ها نهایتاً اعلام و تکلیف کاندیداها روشن شد.


حدود صد و اندی نفر در پنج شهر شهرستان شوشتر در معرض رای و انتخاب قرار خواهند گرفت تا وظیفه رفع امور جاری مردم را بر عهده داشته باشند. از این پس رسمی و غیررسمی تبلیغات و معرفی برنامه ها و... از سوی این کاندیداها آغاز می شود. انتظاری که می رود اینست که کاندیداها با رعایت کامل انصاف، صداقت و در نظر گرفتن حق برنامه های خود را اعلام کرده و سوابق خود را آن طور که بوده بیان دارند تا مردم به درستی و بر اساس فضایی قابل اعتماد رای داده و انتخاب کنند.

احتمالاً اگر بر اساس اعلام برنامه یا سوابقی به دور از صداقت و حقانیت رایی به کاندیدایی داده شود، باید در دنیای باقی پاسخگوی آن باشد. ضمن اینکه کاندیداها باید وعده هایی قابل اجرا و حقیقی ارائه دهند و از سخنان تو خالی با روکش منطق دوری کنند و طبلی توخالی به نمایش نگذارند. 

سوا از این موضوعات، ما مردم از این فرصت بسیار خوبی که در پیش است باید نهایت استفاده را ببریم. به دور از قومیت ها، به دور از شخصیت ها، بدون در نظر گرفتن جناح ها، بدون نگاه به سخنان و سفارش افراد مختلف و با در نظر گرفتن سوابق کاندیداها، بررسی برنامه ها، میزان مشورت پذیری شان و علی الخصوص توجه به سفارشات مقام معظم رهبری در مورد نحوه انتخاب افراد در شوراها، انتخاب کنیم و فضای بی روح پارلمان شهری خصوصاً در شهر شوشتر را تغییر دهیم و کسانی را نماینده خود کنیم که بتوانند با مردم ارتباط قوی و خوبی داشته باشند و خدمتشان به جامعه با روحیه بسیجی باشد.  

از ذکر این نکته نباید بگذریم که هر آنچه تاکنون انتخاب کرده ایم و به هر روشی پیش رفته ایم، نتیجه این شده که الان هست و احتمالاً مورد رضایت اکثریت نیست. اما تکرار روند گذشته یعنی عدم شرکت در انتخابات یا عدم انتخاب صحیح می تواند وضع را به همین روال پیش برده یا اینکه بدتر کند. بنابراین باید همه پای صندوق های رای آمده و با آگاهی کامل افراد مورد نظر را انتخاب کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار