اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، صلاحیت ۱۲ نفر دیگر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شوشتر را که در مراحل قبل رد شده بودند، تایید کرد.
فرماندار شوشتر گفت: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، صلاحیت ۱۲ نفر دیگر از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شوشتر را که در مراحل قبل رد شده بودند، تایید کرد.


حسین پنبه دانه پور روز یکشنبه در گفت و گو با شوشان اظهار کرد: از مجموع داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی در شهرستان شوشتر تعدادی در مراحل قبل، توسط هیات اجرایی یا هیات نظارت رد صلاحیت شده بودند. 

وی افزود: از این تعداد برخی اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در تهران ارسال کردند و تا این لحظه صلاحیت ۱۲ نفر از این افراد تایید شده و به فرمانداری اعلام شده است.

وی در رابطه با اینکه افراد تایید صلاحیت شده مربوط به کدام شهرهای شهرستان هستند، بیان کرد: در نتیجه این بررسی ها توسط هیات نظارت مرکزی، ۳ نفر از شهر شوشتر، ۵ نفر از شهر شهید شرافت، ۲ نفر از شهر سرداران و ۲ نفر از شهر عرب حسن صلاحیت شان مورد تایید قرار گرفته است.

با احتساب افراد تایید صلاحیت شده جدید، تاکنون جمعاً ۱۷۰ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان شوشتر صلاحیت شان مورد تایید قرار گرفته است. گفتنی است، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار