اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
فرماندار اهواز:
عالمی نیسی: تعدادی از کارت ها شب قبل انتخابات واصل و 120 شعبه در شهر اهواز انتخابات را به صورت الکترونیک برگزار کردند و نتیجه آنها نیز مشخص شده ولی انتخاباتی که به صورت دستی انجام شده نیاز به تجمیع آرا دارد.
به گزارش شوشان جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهر اهواز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن تجمیع آراء انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: کار تجمیع آرای شمارش شده شعب را در سالن 13 آبان از سوی کاربران الکترونیک انجام می دهیم؛ کار شمارش آرا ابتدا  در خود شعب انجام و تا روز گذشته به اتمام رسید و صورتجلسات نیز در این سالن جمع آوری، دسته بندی و سپس وارد سیستم می شود.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه بعد از تجمیع آرا نتایج به شهروندان و کاندیدا اعلام می شود، افزود: اگر احیانا در ارتباط با اعلام نتایج یک زمانی سپری شود که احساس کنند چرا زمان طولانی تر شده و بر اساس قول و قرارهایی که با مردم داشتیم تا نتیجه را در سریعترین وقت ممکن اعلام کنیم، مردم استحضار دارند که قرار بود انتخابات تمام الکترونیک برگزار شود و اگر این اتفاق رخ می داد یقینا جمع شب و یا صبح شنبه نتیجه انتخابات را به سمع و نظر مردم می رساندیم.

فرماندار اهواز تصریح کرد: به علت تأخیر در ارسال کارت های پیکربندی از طریق وزارت کشور به مراکز استان ها نمی توانستیم انتخابات را با فاصله زمانی کم یا معطل کنیم؛ بنابراین رأس ساعت مقرر انتخابات را بر اساس دستور صادره از ستاد انتخابات کشور نسبت به برگزاری انتخابات از ساعت هفت به صورت دستی اقدام کردیم.

عالمی نیسی ادامه داد: تعدادی از کارت ها شب قبل واصل و 120 شعبه در شهر اهواز انتخابات را به صورت الکترونیک برگزار کردند و نتیجه آنها نیز مشخص شده ولی انتخاباتی که به صورت دستی انجام شده نیاز به تجمیع آرا دارد.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه انتخابات برنامه اش به صورت تمام الکترونیک پیش بینی شده و باید نتایج آرای شمارش شده شعب دارای صندوق های دستی را با نرم افزار جدید در سامانه وزارت کشور وارد کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار