اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
شوشان - زمان بابادی شوراب:

بسمه تعالی

ما دیابتی ها یکی از نشانه های اینکه قند خون مان بالا رفته، این است که شب هنگام زیاد خواب می بینیم و معمولا براساس مشغله فکری مان خواب با موضوعات متعددی به سراغمان می آید و به صراحت می توان گفت که ما نیاز به فیلم های تلویزیونی و صداوسیما نداریم و فقط برای تعیین موضوع خواب مان از برنامه‌های خبر، راز بقاء، مستند علمی به عنوان سوژه خواب مان استفاده می شود.

یک شب تلویزیون میزگردی با حضور چند پزشک در مورد ویروس منحوس کرونا پخش می کرد که من جلوی تلویزیون خوابم برد.

در خواب دیدم که موجود عجیبی به اشکال مختلفی در می آید که یک لحظه خطاب به من گفت با مرام تو که در مورد همه چیز مطلب می نویسی چرا تا حالا چیزی در مورد ما ننوشتی؟من از ترس و لکنت زبان گفتم شما؟
گفت من کووید نوزده یا همان کرونای خودتان هستم!
با خودم گفتم ای وای مرا هم کرونا گرفت!
چیزی شبیه دست زد پشت کمرم، گفت چرا نمی نویسی؟

با ترس گفتم بابا من مهندس عمران هستم از ویروس، میکروب، باسیل و آنزیم و چیزهای علمی اطلاعاتی ندارم و نمی توانم وارد شوم.

گفت خیر اشتباه نکن من از این جفنگیاتی که فکر میکنی نیستم، تو هم مثل بقیه مردم،‌ ما را بیشعور فرض کردی؟خوب در مورد مسئولین بی لیاقت صاحب قدرت که آنها هم ظاهرا از فضای دیگری به شکل انسان آمده اند تا منابع و سرمایه های زمین آدم های مثل تو را نابود کنند می نویسی؟نوبت به ما که رسید، بی اطلاع شدی؟

گفتم یعنی شما ویروس نیستی؟گفت کدام ویروس به شکل آنفولانزا در ماه های سرد می آید و در تابستان و هوای گرم مناطق گرمسیری، به اوج خود می رسد؟شما انسان ها فکر می کنید که عقل کل هستید؟ولی من بظاهر یک ویروس بیشعور، همیشه یک گام از شما جلوتر هستم!

شما با بیش از هفت میلیارد جمعیت طی دو سال با آزمایشات گوناگون و صرف هزینه های هنگفت جانی و مالی حداکثر چهار تا پنج نمونه را کشف کرده اید آن هم با عواقب مبهم، اما ما تا حالا به چهل شکل مختلف با بروز کردن خودمان جان شماها را گرفته ایم.

خلاصه من را قانع کرد که ویروس نیستند و موجوداتی هستند با سلولهای خاکستری مغز؛ و گفت به انسان ها بگو دنبال واکسن نباشند به دنبال آزمایشگاه های تولید کووید نوزده بگردند.

در انتها با بوی تخم مرغ سرخ شده بیدار شدم و از طریق بوی تخم مرغ متوجه شدم که کرونا نگرفتم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار