اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

محمد حسن فلاحت دانش آموز مدرسه سمپاد شهید بهشتی اهواز موفق شد در کنکور سراسری 1400 رتبه 8 را در رشته علوم تجربی به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی الفبا، محمد حسن فلاحت دانش آموز مدرسه سمپاد شهید بهشتی اهواز موفق شد در کنکور سراسری 1400 رتبه  8 را در رشته علوم تجربی به دست آورد.

محمد حسن فلاحت در گفت و گویی تلفنی با الفبا با بیان اینکه کسب این رتبه برایش دور از انتظار نبود، گفت: از اینکه پس از 12 سال تحصیل به این موفقیت دست پیدا کردم خوشحالم و امیدوارم دیگر همسالانم نیز با اعتماد به نفس و دوری از استرس به هدفی که برای خود برگزیده اند، برسند. 

این دانش آموز نخبه اهوازی با بیان اینکه برای موفقیت در کنکور به صورت میانگین روزی 10 تا 11 ساعت مطالعه می کرد، گفت: من معتقد هستم که کیفیت مطالعه نقش بسیار مهمی در موفقیت یک فرد کنکوری دارد. در عین حال از استراحت نیز نباید غافل شد و من هم برای اوقات فراغت معمولا حدود یکساعت پیاده روی می کردم.

رتبه 8 کنکور علوم تجربی که در مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی اهواز تحصیل کرده است، با اشاره به اینکه به تحصیل در رشته های پزشکی علاقمند است، گفت: بین دو رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه تهران یک رشته را برای تحصیل انتخاب می کنم.

گفتنی است، امروز و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری  1400؛  دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه 4 اهواز، حسن قیم و محمد حسن فلاحت به ترتیب رتبه ۵ و ۸ کشوری رشته علوم تجربی کنکور سراسری ۱۴۰۰ را به دست آورند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار