اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از افزایش ۵۱ درصدی تعداد سفرها در خوزستان از ابتدای تیرماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

فواد غزیعلی اظهار کرد: از ابتدای تیرماه تاکنون، یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۸۹ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری خوزستان در سطح درون استان و یا به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: تعداد مسافران جابه‌جا شده در پایانه‌های مسافربری خوزستان در این بازه زمانی، ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۲۴۷ هزار و ۸۹۵ سفر جابه‌جا شدند که بیانگر رشد ۵۱ درصدی تعداد سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

غزیعلی عنوان کرد: تعداد مسافران برون استانی جابه‌جا شده از ابتدای تیرماه تاکنون، ۶۴ درصد و تعداد مسافران درون استانی ۵۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی با اشاره به تفکیک تعداد سفرهای درون استانی و برون استانی، افزود: ۱۹۷ هزار و ۴۴۵ سفر درون استانی و ۵۰ هزار و ۴۵۰ سفر برون استانی در این مدت ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون، سفرهای درون استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد و سفرهای برون استانی ۳۸ درصد رشد داشته‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار