اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
شوشان - ملک محمد مکوندی:

دیروزجناینی توسط طالبان و ارتش به اصطلاح مسلمان پاکستان  در دره پنجشیر و بر علیه یادگاران جمشید، کیخسرو، داریوش، کورش و رستم صورت گرفته است که روی اسراییل در حمله به تل زعتر را سفید کرده است. قتل عام دسته جمعی زنان و کودکان و پیرمردان و جوانان فارس ها توسط موشکها  هواپیماها و پهباد های پاکستانی در سکوت کامل دنیا *و بخصوص ایران صورت گرفته است. 

کجایند کسانی که دهها سال حلقوم  خود را برای مظلومیت مردم فلسطین و یمن پاره کرده اند وقلم های خود را در وصف جنایات  صهیونیست ها در فلسطین و عربستانی ها در یمن بر زمین نگذاشته اند اما اینک در برابر جنایات صد برابری اسلام طالبانی عربستان و پاکستان در پنجشیر  سکوت کرده اند. چگونه توانستید.

 بمباران هواپیما ها و پهبادها و شلیک موشک های پاکستان را بر سر شیران و دلیران و زنان و مردان فارس ببینید و سکوت اختیار کنید. گناه مردم پنجشیر این است که از نژاد فارس هستند!!!!!!.   

کلیپی را ملاحظه نمودم که در ان یک هموطن بلوچ پرچم طالبان را سرافرازانه بر دستان خود بلند کرده و فریاد پیروزی سر می دهد. بزودی نتیجه این سکوت را خواهید دید. چراغ سبز به سفر وزیر خارجه پاکستان و سپس محکومیت کم رنگ و دیر موقع تاوان سختی را در برخواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار