اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با تلاش کادر پزشکی و درمان و پرستاران و همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همچنین با تلاش نیروهای مسلح، بسیج و گروه‌های جهادی روند بیماری در استان خوزستان کاهش پیدا کرده است.
استاندار خوزستان گفت: روند کاهش موارد ابتلاء در خوزستان طبق گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و استانی جای امیدواری دارد.

صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با تلاش کادر پزشکی و درمان و پرستاران و همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همچنین با تلاش نیروهای مسلح، بسیج و گروه‌های جهادی روند بیماری در استان خوزستان کاهش پیدا کرده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: روند کاهش موارد ابتلاء در خوزستان طبق گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و استانی جای امیدواری دارد.

وی عنوان کرد: در صورت تأمین واکسن مورد نیاز و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته امید است تا آبان ماه سال جاری پوشش کامل واکسیناسیون را در استان خوزستان داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: مراکز فرهنگی، گردشگری، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مشاغل و اصناف پرخطر پس واکسیناسیون و با هماهنگی با ستاد ملی بازگشایی می‌شوند تا جامعه به روال عادی خود برگردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار