اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
شوشان - داود مدرسی یان :
یکی از بلایایی که جریان محافظه‌کار بر سر طیفی از جوانان انقلابی و متدین آورده، همین قدرت توجیه‌کنندگی و ماستمالی کردن و انکار کردن حقایق و واقعیت‌هاست!

‏هراتفاقی در هر گوشه‌ای از کشور بیافتد پیش از آنکه ته‌وتوی قضیه در بیاورند و اگر فساد و تخلفی رخ داده، امر به معروف و نهی از منکر کنند یا اگر ضعف و ناکارآمدی وجود دارد، مطالبه‌گری کنند، سریعاً دست به توجیه می‌زنند! کانّه این طیف وظیفه و رسالت خود را دفاع کور و متعصبانه می‌دانند!

‏در ماجرای انتشار فیش حقوقی ‎#مدرس_خیابانی، سرپرست وزارت صمت روحانی و نجومی‌بگیر در دولت قبل و استاندار دولت جدید در سیستان و بلوچستان آنچه که حال بهم‌زن‌تر از خود این فیش حقوقی چندده میلیونی بوده، همین توجیهات و ماستمالی‌ها و تغافل‌های عامدانه است!

‏خود را به "ندیدن" زدن و خود را به خواب زدن، حقیقتاً آفتی است بسیار دردناک‌تر از فیش نجومی ده‌ها میلیون تومانی!
یکی می‌گوید این مبلغ خلاف قانون نبوده! او حق داشته، چون قانونی بوده. می‌گویم گِل بگیرند آن قانونی که این تبعیض آشکار را محترم شمرده.

‏مبنای قانون باید ‎#عدالت باشد وگرنه آن قانون نامشروع است! حقوق‌های نجومی در دولت سابق بر مبنای قانون بوده!
دیگری می‌گوید ۱۱۷ میلیون نیست بلکه ۷۰ میلیون تومان است! می‌گویم به فرض ۳۰ میلیون تومان؛ فردی با حقوق ۳۰ میلیون تومانی کجا دلش بحال سیستان و بلوچستان می‌سوزد؟!!

‏در ماجرای نجومی‌بگیران دولت قبل، رهبری گفتند: "در قضیّه ‎#حقوق‌های_نجومی برای متخلّف‌ اصلاً نباید عذر تراشید؛ برخورد هم بایستی قاطع باشد." ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نه تنها با آن متخلفان برخورد نشد، بلکه به مسئولیت‌های جدید هم گمارده شدند. آن یکی ‎#عادل آذر و حالا ‎#مدرس خیابانی!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار