اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

آیین تجلیل از ۲۰ هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خوزستان، روز سه‌شنبه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور در اهواز و سایر شهرستان‌های این استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اجرای بیش از چهار هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در خوزستان پیش بینی شده تا بتوانیم محتوای متفاوتی را نسبت به سال های گذشته ارایه دهیم.

سرهنگ عبدالرضا مراد حاجتی یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس را آیین تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان ارشد نظامی خوزستان برشمرد و گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران حداقل اقدامی است که می‌توانیم در قبال حماسه آفرینی این بزرگمردان ارایه دهیم.

وی ادامه داد: نسل جوان به عنوان سرمایه‌های ایران اسلامی باید بیش از گذشته با دوران دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند چه افرادی انرژی و جوانی خود را برای امنیت و آرامش این میهن اسلامی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تولید محتوای متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی را اولویت‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس در امسال ، دانست و گفت: تاکید داریم از برنامه‌های کلیشه ای پرهیز و محتوایی متناسب با روحیه جوانان امروز جامعه تولید کنیم.

این آیین با حضور جمعی از فرماندهان ارشد ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهادگران و مسوولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرماندار اهواز، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران کل استانی و با سخنرانی سراسری و ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

این همایش همزمان در تمامی شهرستان‌های استان خوزستان نیز برگزار و در مجموع از ۲۰ هزار نفر از جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.

منبع: ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
comment
0
0
comment این تجلیل چگونه انجام شد که ما بجز در اخبار هرساله ، چیزی ندیدیم ؟

بنده در سال 66 و با شانزده سال سن و به شکل داوطبانه و نه اجبار ، یک سال در جبهه بودم و تاکنون جز یک بار و آنهم در اندازه ی یک تعارف ، کسی تجلیل نکرد !

به نام انقلاب و ارزشهای جنگ ، دردسر هم درست کردند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار