اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

آیین تکریم هوشنگ صیدالی مدیرعامل سابق و معارفه احمد پورهادی سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس رئیسی مشاور مدیرعامل در امور تولید و تنی چند از مدیران مناطق نفتخیزجنوب و نفت و گاز گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این آیین که روز پنجشنبه بیست و دوم مهر ماه در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید، مهندس رییسی به نمایندگی از مدیریت عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ادای احترام به جایگاه رفیع شهدای صنعت نفت به‌ویژه ۳۳شهید نفت و گاز گچساران، مراتب قدردانی سرپرست مدیریت عامل مناطق نفتخیز را از یکایک نیروهای شاغل و تلاشگران خط مقدم تولید اعلام و از زحمات مهندس صیدالی در دوره تصدی مدیریت عامل این شرکت قدردانی نمود.

وی همچنین با اشاره به سابقه درخشان خدمت، تخصص، تعهد و خوشنامی مهندس احمد پورهادی برای ایشان نیز در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

 صفرعلی رئیسی در ادامه با اشاره به  به جایگاه و اهمیت شرکت نفت و گاز گچساران در تولید نفت و گاز و تامین انرژی کشور گفت: شرایط اقلیمی و پراکندگی تاسیسات در حوزه جغرافیایی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، فارس و بوشهر سبب گردیده است تا تلاش کارکنان گچساران برای حفظ سرآمدی دوچندان بوده و مسئولیت آنان در قبال تولید و صیانت از سرمایه‌های ملی سنگین‌تر شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با مجاهدت پرسنل خدوم و زحمتکش نفت و گاز و تعامل، همفکری و هم‌افزایی میان ستاد و شرکت‌های تابعه و رویکرد شایسته‌سالاری مدیریت جدید مناطق نفتخیزجنوب، شاهد دستیابی به اهداف عالی صنعت و کمک بیشتر به اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات توسط مهندس صیدالی و تشریح وضعیت و ترسیم ملزومات تولید ایمن و صیانتی، توسط مهندس پورهادی بخش دیگری از برنامه‌ی این آیین تکریم و معارفه بود.

گفتنی است در این آیین علاوه بر مهندس رئیسی، به عنوان نماینده ویژه مهندس دانشی سرپرست مناطق نفتخیزجنوب، محسن دهان زاده جانشین مدیران عامل شرکت‌های بهره بردار، منوچهر بارانی عضو هیئت مدیره و مدیر منابع انسانی و علمدار متولی مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب و مدیران و روسای ادارات شرکت نفت و گاز گچساران نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار