اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت نیروی دریای کشور موجب وحشت دشمنان شده است و هر جا که منافع محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار گیرد از آن دفاع می‌کنیم.

سردار پاسدار مرتضی زارع روز شنبه در چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایت گری عملیات‌های دریایی دفاع مقدس در یادمان شهدای الفجر هشت اروندکنار آبادان بیان کرد: توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به حدی است که علاوه بر بازدارندگی، قادر است هر جا که منافع محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در خطر قرار گیرد، در حد بالا از آن دفاع کنیم.

وی توانمندی و توان رزمی نیروی دریایی سپاه و ارتش را بسیار عالی ارزیابی کرد و ادامه داد: نیروی دریایی ارتش و سپاه توانسته‌اند فراتر از آب‌های خلیج فارس از منافع نظام جمهوری اسلامی محافظت کنند و این توان را دارند نبردهای نزدیک را به دور دست انتقال دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه:هرجا منافع ایران درخطر باشد ازآن دفاع می‌کنیم

وی با اشاره به آغاز به کار دروه آموزش راویان برای انعکاس حماسه‌های نیروی دریایی کشور در هشت سال دفاع مقدس افزود: در این دوره‌ها سعی بر این است که بخشی از رشادت‌های نیروی دریایی و عملیات‌های آنها در مقطع دفاع مقدس به ویژه جنگ نفتکش‌ها یادآوری و بازگو شود.

چهارمین دوره هادیان فرهنگی و روایتگری عملیات‌های دریایی در دوران دفاع مقدس از روز شنبه آغاز و تا روز پنجشنبه آینده در یادمان شهدای والفجر هشت در اروند کنار آبادان ادامه خواهد داشت.

یادمان هشت شهید غواص عملیات والفجر۸ اروندکنار در حاشیه اروندرود و روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

پیش از فراگیری کرونا سالیانه بیش از ۲ میلیون نفر از هموطنان در قالب کاروان‌های راهیان نور و میهمان نوروزی از این منطقه یادمانی دیدن می‌کردند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان واقع است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار