اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
معاون سیاسی اجتماعی استاندار با بیان این که دولت در زمینه توزیع منابع آب تصمیم عادلانه و کارشناسانه می گیرد،گفت: مردم و کشاورزان عزیز نگرانی نداشته باشند.
نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز یکشنبه در محل استانداری برگزار شد.

رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این نشست، گفت: از همراهی و همکاری موثر اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه مدیریت منابع آبی و شرایط خشکسالی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است تا میان مردم تفرقه ایجاد کند و امنیت ما را مخدوش نماید و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه ها در مقابله با نقشه های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

نجاتی خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان به صورت مداوم با حضور در جلسات در مرکز پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت: مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

نجاتی تاکید کرد: رسانه‌ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: انتظار داریم دستگاه ها از شکایت از اصحاب رسانه خودداری نمایند و البته رسانه ها هم نقدهای خود را به دور از ایراد تهمت و در چهارچوب قوانین ابراز نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار