اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۷۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
در این مدت کوتاه که اقای امینی امد و با مسائل برخوردی قاطع و جسورانه داشته مثلا گفت من شاید ۵۰ نفر با خودم بیارم که مورد تهاجم بعضی اشخاص ، منفعت جو قرار گرفت.
شوشان - سید کریم شریفی نسب:


با سلام و ادب 

بنده بعنوان شهروند اهوازی بانگرشی بیطرف نظر خودرا در خصوص عملکرد شخص شهردار اهواز بشرح ذیل اعلام میدارم:

شهرداری اهواز همانند دیگر ادارات کشور با سهم و سهم خواهی رانت و باند و اختلاس اداره می‌شد و همه مردم شاهد این موضوع بودند.

در این مدت کوتاه که اقای امینی امد و با مسائل  برخوردی قاطع و جسورانه داشته مثلا گفت من شاید ۵۰ نفر با خودم بیارم که مورد تهاجم بعضی اشخاص ، منفعت جو قرار گرفت.

عزیزان ایشان در استان یا اهواز کسی که مورد اعتماد او باشد نمیشناسد و اگر کسی مدیر به ایشان معرفی کند قطع و یقین بدانید تحت عنوان رانت و باند می باشد بر شهردار جسور اهواز واجب است که بدنه شهرداری را از مدیران کسول و اختلاسگر پاکسازی کند تا بتواند به مردم خدمت کند.

اقای امینی برادر عزیز خواهشاً همانطور که سطلهای اشقال در کیان اباد و کیانپارس تمیز میشوند این خدمات را به مناطق دیگر شهر گسترش دهید و درآمد شهرداری بصورت عادلانه بین مناطق شهر توزیع کنید.

اقای امینی مدیران متملق مناطق شهرداری در سالهالی گذشته بجای سیاه کردن خیابانهای شهر با اسفالت به مناسبتهای مذهبی دیوارها را با پارچه سیاه میکردند حال می بینم مینویسند شششمگر قحط الرجال است که یک اصفهانی بیاید وخط نشان بکشد اقایان قحط الرجال نیست ولی دخالت کوتله مردان در راس هرم نمیگذارند راست قامتان کار بکنند و بدنبال پرونده سازی تحت عناوین مختلف برای این بزرگ مردان هستند.

اقای امینی اگر گفت ۵۰ نفر میارم مردانه گفت و اگر میخواهد با شماها توافق کند ۵۰۰ نفر می‌آورد و کسی از شما حرفی نمیزد.
 
ایشان شاید ۵۰ نفر بیارد ولی فامیلهای خود را در نگهبانی و فضای سبز و رفتگری استخدام نمیکند، بنده میدانم که شهر اهواز روستای مخروبه بزرگی است و دست امین و توانمندی میخواهد تا چهره انرا عوض کند و در این مدت اندک نمیتوان شاهد تغییر باشیم ولی همین کنترل ابهای سطحی نمونه عملکرد خوب ایشان بوده از استاندار محترم و فرماندار محترم و بعضی شورائیان صادق تقاضا داریم به کمک ایشان بیایند تا بتواند چهره شهر را عوض کند.

بزرگواران بنده یکی از مدیران این استان بودم و تاحدودی با مشکلات ان آشنا هستم و تاحدودی مدیران را می‌شناسم بخدا اکثرا رانت خوار باند باز ضعیف که نیاز به پالایش دارند و هر مدیر صادق و دلسوز نظام و کشور می‌تواند این زالوها را از بدنه کشور بکند.

اقای امینی بنده نه شما را میشناسم و نه انتظار شخصی از شما دارم ولی بعنوان یک شهروند همانطور که الان با جسارت داری عمل میکنی و صدای منفعت جویان را در اوردی به کار خود ادامه دهید و خداوند پشت و پناهت باشد و از انهایی که ادای دلسوز در می آورند و هی بومی بومی میکنند شهرداری سالیان سال است دست بومیها بوده چه دست گلی به اب دادند  بنده هیچ مصلحت ندارم چونکه بعد از مدت طولانی خانه نشینی الان ۳ سه ماه است بازنشسته شدم ولی دلم برای کشورم میسوزد.

اقای امینی شهردار محترم اهواز بنده بعنوان یک شهروند نظاره گر عملکرد حضرتعالی هستم امیدوارم بودجه شهرداری را عادلانه بین مناطق توزیع کنی و نسبت به پالایش اداره شهرداری همت کنید.

خداوند پشت وپناهت باشد
شهروند اهوازی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار