اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
تصادف صبح امروز در جاده اهواز - خرمشهر 10 کشته برجای گذاشت. 9 کشته، کارگرانی بودند که در مینی بوس به سمت محل کار در حرکت بودند.

به گزارش شوشان 9 نفر از کشته ها کارگرانی بودند که در مینی بوس در حال حرکت به سمت محل کار بودند.

جاده محل تصادف، جاده با عرض کم و قدیمی است. این جاده محل اصلی عبور و مرور کارگران و تجهیزات شرکت های نفتی و نیشکر است. همچنین یکی از مسیرهای ترانزیتی حمل و نقل کالا و عبور خودروهای سنگین است.

این جاده قبل از این هم بارها شاهد حوادث رانندگی مرگبار متعددی بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس خوزستان در این تصادف، ۵ خودروی سبک و سنگین شامل خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم تصادف کردند. خودروی رانا نیز در آتش سوخت.

4 مصدوم هم در این حادثه، اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه خوزستان هم علت اولیه حادثه را برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی بوس حامل کارگران یک شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: راننده کامیون ایسوزو نیز در این حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان ( عارف اصل شرهانی) گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور اهواز-خرمشهر در ساعت ۷ و ۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل؛ خاور حامل گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون باهم برخورد کردند، افزود: ۹ نفر جان از کارگران جان خود را از دست دادند و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند.

اصل شرهانی با اشاره به انتقال اجساد به سردخانه و مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان، اظهار داشت: خودروی رانا در آتش سوخت.

تعداد کشته‌های تصادف به ۱۰ نفر رسید

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تعداد کشته های تصادف زنجیره ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر به ۱۰ نفر رسید.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: با انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان های منطقه جاده اهواز - خرمشهر برای تردد خودروها پاکسازی شده و بر روی خودروها بازگشایی گردید.

وی علت اولیه حادثه را برخورد کامیون ایسوزو حامل احشام از سمت پهلو به مینی بوس حامل کارگران یک شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: راننده کامیون ایسوزو نیز در این حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ دولتشاهی گفت: کمیسیونی برای بررسی کارشناسی این حادثه تصادف تشکیل خواهد شد تا مقصر یا مقصران واقعی آن مشخص شوند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار