اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص علت تاخیر در بهسازی جاده اهواز – خرمشهر توضیح داد.

رضا رضایی در خصوص تاخیر در بهسازی محور ( قدیم) اهواز – خرمشهر، اظهارکرد: یکی از محورهای پرتردد و ترافیک خوزستان، محور اهواز - خرمشهر است که در این خصوص در ابتدای سال ۹۹ تفاهم نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی، استانداری خوزستان و منطقه آزاد اروند منعقد شد تا هر کدام از این دستگاه‌ها یک سوم از اعتبارات این پروژه را تامین کنند که در قالب این تفاهم نامه عملیات اجرایی در سطح ۲۰ کیلومتر از این محور و با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان به مناقصه رفت و قرارداد منعقد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه تابستان امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد اما برای ادامه کار در ۸۰ کیلومتر یعنی برای احداث باند جدید این محور به منظور چهارخطه شدن باند، حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سال گذشته وزارت راه و شهرسازی بخشی از سهم خود را در سال نخست تامین کرد اما سهم دو دستگاه دیگر تامین نشد که قرار شد استانداری یک سوم سهم خود را تامین کند اما سازمان منطقه آزاد اروند رسما اعلام کرده به دلیل کمبود منابع و همچنین نبودن این محور در محدوده این سازمان، امکان تامین منابع ندارد.

رضایی بیان کرد: به دلیل کمبود منابع و بر اساس این تفاهم نامه، کار در ۲۰ کیلومتر آغاز شده است که اگر تامین منابع به اینگونه باشد اجرای کار در کل طول مسیر یعنی ۱۰۰ کیلومتر، چندین سال طول می‌کشد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های دولت، شرکت‌های منطقه و منطقه آزاد باید کمک کنند زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه کار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار