اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
معاون دادستان اهواز گفت: رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد که با کوتاهی، نتوانسته اند جلوی رشد این مناطق را بگیرند. متأسفانه نظارت بر پیمانکاران به ویژه در شهرداری‌ها ضعیف است و چون نظارت دقیقی بر اجرای پروژه‌های عمرانی نمی‌شود.

حسن مرادی در کارگروه رسیدگی به مشکلات مناطق «ملاشیه، گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار» که پیرو بازدید دادستان مرکز استان از این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل کمربند سبز اهواز پیگیری شده است و امیدواریم به زودی در این محور تکمیل و از بار ترافیکی منطقه کاسته شود اما احداث این کمربند، متضمن توقف حاشیه نشینی نیست و هنوز زمین‌های خالی میان این مناطق با کمربند مذکور وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ساز حاشیه‌نشینی شود.

مرادی افزود: رشد حاشیه نشینی در اهواز بیشتر به ضعف مدیران برمی گردد که با کوتاهی و یا وسواس کاری نتوانسته اند جلوی رشد این مناطق را بگیرند.

معاون دادستان اهواز در امور پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: متأسفانه نظارت بر پیمانکاران به ویژه در شهرداری‌ها ضعیف است و چون نظارت دقیقی بر اجرای پروژه‌های عمرانی نمی‌شود، معمولاً نیمه کاره رها می‌شوند در حالی که مشابه همین پروژه در استان دیگری با بودجه برابر، به موقع تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان نیز در این کارگروه اظهار کرد: اولویت اول ما پیگیری اقدامات ضروری‌تر است و برای این مسائل و مشکلات، ابتدا باید اولویت بندی و زمان بندی‌هایی صورت گیرد که تا قبل از عید، شاهد تغییر محسوسی در مناطق «ملاشیه، گلدشت، کوی سادات و کوی گلبهار» باشیم.

وی ادامه داد: این منطقه جمعیت جوان و مستعدی دارد و از شهرداری و اداره ورزش و جوانان انتظار داریم تا با همکاری یکدیگر، پروژه‌های احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی این منطقه که ناتمام مانده است را تکمیل و به بهره برداری برسانند و در صورت نیاز مجموعه‌های جدید احداث کنند.

پورسلیمی گفت: امیدواریم با همکاری سایر شرکت‌های بزرگ استان به ویژه شرکت‌هایی که در مجاورت این منطقه قرار دارند، مشکلات به خوبی مرتفع شود.

تأمین روشنایی و همچنین آسفالت معابر، احداث پارک محلی، احیای پایگاه بهداشت منطقه، افزایش گشت‌های بازرسی، سرکشی و ساماندهی به انبارهای نگهداری و خرید ضایعات و تعیین تکلیف نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های شهری در منطقه از اولویت‌های مطرح شده این منطقه بود که مواردی در خصوص آنها به تصویب اعضای کارگروه رسید.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار