اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
طبق نظر کارشناس اداره محیط زیست، شرکت پارس پترو از ماده سفید رنگ دیده شده در فیلم، به منظور بررسی نشت در مخازن ذخیره سازی محصولات به صورت سالیانه استفاده می‌کند که در اثر شستشوی سطحی از لوله‌های خروجی دفع آب‌های سطحی وارد محوطه خروجی کارخانه می‌گردد.
پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خروج فاضلاب مایع به رنگ سفید از شرکت پارس پترو در شهرک صنعتی شماره یک شوشتر، سرپرست فرمانداری این شهرستان تیم بازرسی برای بررسی این مورد را به محل اعزام کرد.



به گزارش پایگاه خبری شوشان، طبق نظر کارشناس اداره محیط زیست، شرکت پارس پترو از ماده سفید رنگ دیده شده در فیلم، به منظور بررسی نشت در مخازن ذخیره سازی محصولات به صورت سالیانه استفاده می‌کند که در اثر شستشوی سطحی از لوله‌های خروجی دفع آب‌های سطحی وارد محوطه خروجی کارخانه می‌گردد.

بنا به گزارش اداره حفاظت محیط زیست، از آنجا که این ماده وارد منابع آب شهری و روستایی و یا زمین‌های کشاورزی نمی‌شود، تهدیدی علیه محیط زیست به وجود نیاورده است. 

توضیحات مدیرعامل شرکت پارس پترو در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی

اما در همین خصوص مدیرعامل شرکت پارس پترو دفع فاضلاب صنعتی از این مجموعه در محوطه شهرک صنعتی را تکذیب کرد.

محسن قلی‌زاده در رابطه با برخی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خروج فاضلاب صنعتی از این مجموعه اظهار کرد: آبی که با رنگ سفید از شرکت خارج شده بود، بعد از شستشوی خطوط جدید بوده و باقیمانده موادی است که بعد از شستشو از طریق مسیر دفع آب‌های سطحی خارج شده است.

وی افزود: به صورت دوره‌ای اداره حفاظت محیط زیست از واحد تولیدی ما بازرسی و پالایش‌های لازم را انجام می‌دهد که تاکنون عملکرد شرکت پارس پترو در این خصوص مورد تایید بوده است.

قلی‌زاده با بیان اینکه هیچ فاضلاب صنعتی در کارخانه پارس پترو تولید نمی‌شود، ابراز کرد: در مجموعه ما سیستم پیشرفته‌ و به روزی پیش‌بینی شده و ضمن فیلتراسیون قوی، در حال فعالیت است که از بروز هرگونه آلایندگی جلوگیری می‌کند. 

گفتنی است، پالایشگاه پارس پترو شوشتر یکی از به روزترین مجتمع‌های تولیدی ایران در بحث پالایش است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار