اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مدیر تعاون روستایی خوزستان با توجه به اینکه یکی از فعالیت‌های تعاون روستایی در طول سال تامین و توزیع انواع نهاده‌های دامی جهت تامین خوراک دام دامداران است، طی برآوردها و در ۹ ماهه سال جاری، ۵ شهر اول استان خوزستان در تامین و توزیع انواع نهاده‌های دامی را معرفی کرد.

محمد امین معین راد در این باره اظهار کرد: شهرستان دشت آزادگان که دچار تنش آبی شدید شده بود با تامین و توزیع ۳۱ هزار و ۴۷۰ تن رتبه اول، شهرستان دزفول با تامین و توزیع ۱۰ هزار و ۷۴۴ تن رتبه دوم، شهرستان شوشتر با ۸ هزار و ۷۳۱ تن رتبه سوم، شهرستان شوش با ۸ هزار و ۳۶۶ تن رتبه چهارم و اندیمشک با ۶ هزار و ۲۰۰ تن رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خشکسالی و تنش آبی، تامین و توزیع خوراک دام در بسیاری از شهرستان‌هایی که دامداری در آن‌ها رونق دارد، بخشی از وظایف تعاون روستایی خوزستان را تشکیل داده است.

معین راد تصریح کرد: از این رو تعاون روستایی خوزستان با بررسی‌های لازم و میزان دام موجود در هر شهرستان و همچنین شرایط خشکسالی اقدام به تامین و توزیع انواع نهاده‌های دامی در ۹ ماهه سال جاری کرده است.

بنابر اعلام این مدیریت، وی عنوان کرد: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ تعاون روستایی موفق به توزیع جمعا ۸۶ هزار و ۲۴۶ تن خوراک دام در کل استان شده است، در حالی که میزان مصوب سازمان مرکزی جهت توزیع خوراک دام توسط تعاون روستایی خوزستان رقم ۵۰ هزار تن تا پایان آذرماه را نشان می‌دهد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعاون روستایی بی شک تمام تلاش خود را جهت رفع بخشی از مشکلات دامداران به کار خواهد بست و با تامین نهاده‌های دامی از جمله سبوس، جو، ذرت، کنسانتره و ... سعی در کاهش و یا رفع مشکلات این عزیزان دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار