اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
مدیری مورد اعتماد و قابل اتکاست و از ساز و کارهای پلشت عالم سیاست که عبارتند از تبانی، زد بند و مشارکت باطل در انحصار طلبی های تمامیت خواه بدور است و تا کنون توانسته به همین روال زی طلبگی خود را حفظ کند.
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
دکتر رضا کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شخصیتی وزین، علمی و فوق العاده محجوبی دارد. ایشان مقید به قول و قرار  و وفادار به عهد و پیمان است، مدیری مورد اعتماد و قابل اتکاست و از ساز و کارهای پلشت عالم سیاست که عبارتند از، تبانی، زد بند و مشارکت باطل در انحصار طلبی های تمامیت خواه بدور است و تا کنون توانسته به همین روال زی طلبگی خود را حفظ کند.
دکتر رضا کلاه کج از این بابت در جبهه ی مردمی نیروهای انقلابی اسلامی ممتاز و سرشناس است و الحق و الانصاف از جمله رویش های خجسته ای است که بیشترین خصلت های نیکوی نسل انقلابی ماقبل خود را دارد.

الغرض، در نشست خبری که در بدو ورودش به ارشاد ترتیب داده بود، نگارنده با علم و آگاهی از حجم کارهای معوقه و انباشت اقدامات تلمبار شده و با توجه به بی آلایشی او در ساز وکارهای سیاسی امر مدیریت راه دشواری برای تصدیگری عصر وی تحلیل نموده، هرچند می دانسته که این نقدهای گزنده بر ذائقه ی مدیر تازه به مسند نشسته خوش ننشیند اما به چند دلیل عمده از پاد فرهنگ های سوداگری که بر امورات رسانه های استان غالب است بشدت انتقاد نمود و از غفلت در انجام رسالت های خطیر این صنف، اعم از  گفتمان سازی، آموزش، تحلیل، افزایش تراکنش خبر تولیدی و ......که تقریبا می شود گفت؛ کارهایی که باید به ثمر می نشستند تا تیر خلاصی نواخته نشود بر شقیقه ی سواد رسانه ای !

 البته، صاحب این نوشتار انتقاداتی مستتد نیز برشمرده که حاکی از اهمال در ایجاد پیوست های ارکان شمولی بود که باید در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان صورت می گرفت که متاسفانه  در گذشته در این مورد قصورهای آشکاری بعمل آمد.
به هرحال،  چشمه ای که این روزها از اقدامات انقلابی دکتر رضا کلاه کج  شاهد بودیم که بسیار ظریف و بدون سر و صدا انجام گرفته شدند جای دارد به کسانی که کلاه کج را برای تصدی بر این مسند نامزد کردند تبریک گفت و نیز بخاطر حمایت های قاطعانه از وی در عملیاتی کردن برنامه های جامع اش تشکر نمود. برنامه هایی چون، مبارزه با جریان های منافع طلب که رسانه ها را به مثابه ی اهرم فشار و چانه زنی های ناصواب رانتیری در آورده و در حلقه های نومانکلاتوری درون استان به دلالی و کارچاق کنی تنزل داده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار