اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
شوشان - محمد کیانوش راد / نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی (مجلس ششم) :
همه ی ایران صاحب عزا است ، 
 اما مردم مظلوم زجرکشیده خوزستان ،  و مردم داغدیده آبادانِ همیشه سربلند و فراموش شده ، درد و زخم و عزایشان غیر قابل وصف است . 
داغِ سینما رکس آبادان و داغِ نقمت ِجنگ ِ خانمانسوز هنوز هم همراه مردم شریف آبادان است و حالا داغِ بی تدبیری ، و نتیجه ی رفیق بازی و رشوه گیری و اهمالِ قانون ، عوام فریبی و حاکمیت زر و زور و تزویر در خوزستان  نمایان شد . 
مرکزنشینان چپ و راست ، اصلاح طلب و اصول گرا و اعتدال طلب و افراطی  ، بیش و کم ، در بحران های خوزستان و عقب نگه داشتن خوزستان دخیل اند . همه در برابر اقوام و مردم خوزستان شرمساریم . 
محدود کردن  آزادی های مشروع مدنی ، محدود کردن منتقدان و روزنامه نگارانِ غیروابسته به رانت و پول های کثیف ِ پیمانکاران و همراهی برخی مسولان در لابی گری و کارچاق کنی برای پیمانکاران ، و نتیجه  چشم پوشی یا ندیدن مسائل اصلی در استان خوزستان توسط نهادهای ذیریط امنیتی و قضایی را امروز باید دید .
همه کسانی که صدای منتقدان را نشنیدند و نخواندند ، اما از سازندگان متروپل حمایت کردند و یا در برخورد با تخلف به هر بهانه ای سکوت کردند و از امثال عبدالباقی ها حمایت کردند باید امروز پاسخگوی خیانت ها ، اهمال ها و ترک  فعل هایشان باشند .
مسولان قدر مردم شریف و نجیب و مرزداران ِ فداکار خوزستان را بدانند و از قهر خدا و مردم ،  خود را دور کنند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار