اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
البته شهردار یاسوج در توجیهی شتابزده تخلیه زباله ها را اقدامی خودجوش از طرف پاکبانان معرفی نمود که چنین ادعایی با وجود سلسله مراتب موجود و خنثی بودن نظر پاکبانان برای اتخاذ چنین تصمیم هایی، واقعاً توجیهی سطحی است
شوشان - علی عبدالخانی :
خبرگزاری ایسنا نوشت: شهرداری یاسوج صبح روز سه شنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ انبوهی از زباله را جلوی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تخلیه کرد. این اقدام در واکنش به مسدود کردن حسابهای بانکی خود صورت گرفت.
تا قبل از این واکنش زباله ای فکر می کردیم که همه ی مشکلات شهرداری ها در معاملات پرنوسان، انتصابات فله ای، استخدامهای دیمی، خاندان بازی و قتلِ انگیزه ی کارکنان شایسته توسط منصوب شده ها خلاصه می شد اما تبدیل شدن زباله به یک سلاح برای مقابله با طلبکاران آخرین ورژن از سلسله اقدامات خلاقانه ی این تیپ از باصطلاح مدیران شهری است.
واقعاً در ارتباط با بسیاری از شهرداریها هیچ چیز عجیب نیست اما اینکه انبوهی از زباله های منازل در مقابل شعبه مرکزی تامین اجتماعی تخلیه بشود نشان می دهد که حضرات یا درک و فهمی از قوانین ندارند و یااینکه در ماورای مقررات سیر می کنند.
طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات ریختن زباله در معابر تهدید بهداشت عمومی و جرم بوده و برای فاعل تا یک سال حبس درنظر گرفته شده است. ماده ۷۲۷ قانون مجازات جرم ریختن زباله در خیابانها جزو جرایم غیرقابل گذشت تلقی کرده و هر کدام از افراد جامعه به تنهایی می توانند برعلیه فاعل اقامه دعوی کنند. باید ببینیم عاقبت اقدام زباله ای شهردار یاسوج! که نظام خدمات شهری را در سطح کشور و حتی در سطح منطقه و جهان به جوک تبدیل نمود، با چه درجه و کدام کیفیت تحت تعقیب قرار خواهد گرفت! نگارنده اطمینان دارد آن دستور دهنده از قماش نیروهای غیرمتخصص، تحمیلی و ناآشنا به اصول و ضوابط اداری است که انتصابش بر اساس شایستگی صورت نپذیرفته است. مگر می شود پاسخ مسدود شدن حساب بانکی را با پخش زباله در مقابل یک سازمان عمومی داد؟ در کجای دنیا چنین تعاملی را دیده یا شنیده ایم؟ در پایان فقط این را می گوئیم که: خداوند به داد مردم ساکن در حوزه ی چنین نامدیرانی! برسد.
البته شهردار یاسوج در توجیهی شتابزده تخلیه زباله ها را اقدامی خودجوش از طرف پاکبانان معرفی نمود که چنین ادعایی با وجود سلسله مراتب موجود و خنثی بودن نظر پاکبانان برای اتخاذ چنین تصمیم هایی، واقعاً توجیهی سطحی است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
comment
0
0
comment چرا در مورد انباشت زباله در اهواز توسط پاکبان ها در چند مدت قبل و چهره زشت شهر طی چند روز متوالی خبری نمینویسید؟ نویسنده محترم بهتر است به نقد نواقص شهر خودش بپردازد. نقد را ول کردید چسبیدید به نسیه مثلا ما مدیرامون خیلی بهترن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار