اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
شوشان - محمدسعید بهوندی :
این مطلبی که نوشته شده (ده مورد خواسته)، چکیده‌ی تموم نوشته‌های یه که تاکنون در مورد خواسته‌هامون ارائه شده. پس سعی کنین اونو همیشه تا رسیدن به مطلوب مان در گروه ها بارگذاری کنین و نیز مرتباً اونو برای نمایندگان بفرستین تا هم ملکه ذهنشون بشه و هم متوجه بشن که بازنشستگان در مطالبات خودشون وحدت خواسته و نظر و هدف دارن.

خواهشاً این مطلب دهگانه رو ساده از کنارش نگذرین. درسته که من زحمت نوشتنش رو کشیدم، امّا باور کنین متعلق به من تنها نیس. پس لازم و واجبه که؛ بجای صرفاً خوندن و لایک کردن یا خدای ناکرده(البته برای بعضیا)؛ آه و ناله سر دادن و به این و اون پریدن و گیردادن و آیه‌ی یاس خوندن، انگیزه رو در فعالان و قلم بدستان صنفی از بین بردن و دائماً انرژی منفی فرستادن، واجبه که همین مطلب رو مرتباً برای نمایندگان ارسال کنیم و یا اگه ملاقاتی با اونها تونستیم داشته باشیم، این موارد رو شمرده و باحوصله واسشون بیان نموده و بگیم؛ در حالیکه سالهاست که اینها خواسته‌ها و مطالبات ماست، امّا چرا از جانب هیچ مسئولی به اونها و حق و حقوق کاملاً قانونی ما توجه کافی نشده و همواره کار در حق ما ناقصه؟!

به اونها صراحتاً بگیم که؛ چرا فقط بعضی از شما و اونم تنها و تنها به دادن تذکر و توصیه بسنده کرده و میکنین؟! آیا هیچ فکر نکرده و نمی‌کنین که اگه دولتها بنا داشتن به تذکرات و توصیه‌ها ولو جدی و کاملا دلسوزانه‌ی شما گوش داده و به اونها اهمیت داده و عمل کنن، مطمئناً سالها پیش قضیه و مشکل ما برای همیشه حل شده بود...؟!

و همچنین خیلی مهمه که به اونها بگیم؛ شما نمایندگان بر اساس وظیفه‌ی قانونی و ذاتی که دارین، واجبه یه قدم جلوتر رفته و رسماً از دولت بخواین تا برای اجرای مطلوب ماده‌ی 30 قانون برنامه ششم و همچنین تمامی خواسته‌های قانونی و انتظارات منطقی که در این ده مورد آمده، معطلی را کنار گذاشته، عملا قدم برداشته و اقدام مقتضی(تنظیم لایحه‌ی متناسب‌سازی و ارسال به مجلس) رو سریعاً انجام بده! در پایان باقی بقای برکتِ عمر، عاقبت بخیری، عزت، سلامتی و شادابی همیشگی شما و همه‌ی عزیزانتون باشه.

 دوشنبه 1401/5/17
توکلنا علی‌الله و هو حسبنا
بازنشسته‌ی فرهنگی و فعّالِ حوزه‌ی فرهنگ، نقد و رسانه
اینستاگرام behvandi1962
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار