اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب :
در ابتدای دولت سیزدهم با معرفی عبدالملکی بعنوان وزیر کار، انتقادات بسیاری نسبت به این چینش، از سوی دلسوزان کشور بسوی دولت منتخب روانه شد، دولت اما این انتقادات را برنتابید و تا وقتی افتضاحات مدیریتی وزیر وقت در نیامد، کنار گذاشته نشد.

بهر ترتیب این روزها نیز گزینه های بسیار اما کم تجربه ای برای وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی در میان رسانه ها مطرح شده اند، که می توانند ادامه دهنده راه و عملکرد جناب عبدالملکی باشند.

در این میان تنها فرد با تجربه و کاربلدی که از هم نظر تئوریک و هم اجرایی می تواند کشتی طوفان زده وزارت کار را به سر منزل مقصود برساند، دکتر لطف اله فروزنده دهکردی است.

از جهت علمی و دانشگاهی، ایشان دارای مدرک دکتری در رشته دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران می باشد، پیش از آن، فروزنده دهکردی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه اصفهان گرفته بود، وی هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس می باشد.
همچنین کتاب هایی مثل "مدیریت استراتژیک”(نشر دانشگاه پیام نور)، "شمیم عدالت: گفتاری درباره عدالت در نظام اداری” و "برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی” توسط ایشان تالیف شده است.

از باب اجرایی و عملکردی نیز، ایشان سوابقی همچون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و همچنین معاونت امور مجلس رییس جمهور را برعهده داشته که حضور ایشان در وزارت کار، می تواند ارتباط این وزارتخانه را با مجلس بهبود ببخشد و هم ایشان براساس عملکردهای پیشین خود، توانایی تقویت عملکرد این مجموعه و استفاده بهتر از ظرفیت های انسانی و اجتماعی وزارت را دارد و برعکس وزرای پیشین، وزارتخانه جایی برای شهرت طلبی ایشان نیست و اتفاقا بیش از اینکه وزارت به ایشان پرستیژ بدهد، ایشان به این جایگاه، اعتبار می بخشد و قطعا با حضور ایشان، افق های تازه ای برای این وزارتخانه گشوده می شود.

از بعد سیاسی دکتر فروزنده دهکردی، بعنوان اصولگرایی معتدل شناخته می شود که در عین پایبندی به ارزش های جناحی، اما در تشکیلات اداری و سازمانی، توجه و اهمیت ایشان به شایسته سالاری بر تمایلات سیاسی و جناحی اش می چربد.

نویسنده : ابوالفضل بابادی شوراب

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار