اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
پس از یک وقفه ی کوتاهی دگر بار و در این روزهای سخت تابستانی با موج شدید مراجعان کرونایی در در شهرها و روستاهای خوزستان مواجه شده اند. چنانچه از فرط فشار شبانه و روز دچار استرس و اضطراب خانوادگی قرار دارند. ولی متاسفانه خبری از هشدار عمومی...
شوشان - محمدرضا چمن نژادیان - فعال فرهنگی و اجتماعی :
در این روزهای تابستانی که شهروندان و کادر درمانی مظلوم در سراسر استان خوزستان هوای گرم بی سابقه ای را سپری می کنند. 
پاندمی کرونای منحوس هم با قرمز شدن وضعیت بشدت دارد،جولان می دهد. از هر خانواده، مراسم، کوی و برزن خبر از شیوع و ابتلای شهروندان به کرونا می آید. کادر درمانی زحمتکش که در طول این سه سال خستگی ناپذیر در تیمار و درمان بیماران مشغول بوده اند. 
پس از یک وقفه ی کوتاهی دگر بار و در این روزهای سخت تابستانی با موج شدید مراجعان کرونایی در  در شهرها و روستاهای خوزستان مواجه شده اند. چنانچه از فرط فشار شبانه و روز دچار استرس و اضطراب خانوادگی قرار دارند. ولی متاسفانه خبری از هشدار عمومی، قرنطینه، کنترل مراسمات و تجمعات بشکل جدی و قانونمند وجود ندارد. و بنظر نزد مسئولین امر وضعیت قرمز کرونای امسال با پارسال و یا این دولت با آن دولت تفاوت ماهوی پیدا کرده است. 
به نوعی که می توان گفت در وضعیت قرمز کرونایی کنونی مسئولین مربوطه معتقد و مبتلا به سفید اندیشی شده اند.زیرا در بازار، در مراسمات مذهبی و تجمعات مردمی مانند تشییع، شادی و مسابقات ورزشی خبری و اصراری بر  اجرای پروتکل های بهداشتی و پاندمی کرونایی اوج گرفته شده وجود ندارد. الان کادر درمانی در این شرایط سخت آب و هوایی در تنگنا و دچار خستگی مفرط به واسطه ی مراجعات روزانه ی دهها نفری و کرونایی شده اند. از مردم فهیم شهر و روستای خوزستان، مسئولین عالی و محلی محترم و خطبای مذهبی گرامی برای رعایت پروتکل ها و کنترل مراسمات التماس دعا و استمداد می طلبند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار