اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
نگاهی گذرا به رزومه و سابقه حبیب فضل الله پور نشان می دهد که ایشان از جمله فرزندان خوزستان است که پله های ترقی در وزارت کشور را یکی پس از دیگری و با کارنامه درخشان پشت سر گذاشته است .قدرت مانور و تعامل ایشان با همه جریانهای مردمی و سیاسی و نمایندگان سمن ها و اقوام و گروه های جهادی یک مزیت ویژه برای اقای فضل الله پور است.
شوشان - سید حمزه جلویانی :
ایا وقت آن نرسیده است که  سکان فرمانداری اهواز بعد از تلاطمات چند سال اخیر به یک نیروی خبره وزارت کشور و از فرزندان شایسته و با انگیزه استان سپرده شود.
اهمیت فوق العاده و سوق الجیشی فرمانداری اهواز بعنوان قلب تپنده استان استراتژیک خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست و لذا شایسته است که در انتخاب فرماندار اهواز دقت لازم و کافی صورت گیرد و از هرگونه شتابزدگی یا اهمال در این زمینه دوری شود، چرا که استان خوزستان در استانه برگزاری همزمان   انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و این امر مستلزم حضور شخصیت کاربلد و مسلط و کارشناس خبره وزارت کشور است تا مسیر تحولات اینده سیاسی اجتماعی استان را بنحو احسن رقم بزند.
نگاهی گذرا به رزومه و سابقه حاج حبیب فضل الله پور نشان می دهد که ایشان از جمله فرزندان خوزستان است که پله های ترقی در وزارت کشور را یکی پس از دیگری و با کارنامه درخشان پشت سر گذاشته است .قدرت مانور و تعامل ایشان با همه جریانهای مردمی و سیاسی و نمایندگان سمن ها و اقوام و گروه های جهادی یک مزیت ویژه  برای اقای فضل الله پور است. سابقه حضور ایشان در مسولیتهای مختلف استانی و سطوح ملی وزارت کشور و نیز استان تهران، سابقه حضور ایشان در مرکز پژوهش های مجلس و مدرس سمینارها و همایش های سیاسی کشور و استان و همچنین مسولیت ایشان بعنوان مدیر کل امنیتی استان  در اوائل دهه نود ، وحضور امروز ایشان در کسوت  مدیر کل سیاسی  استانداری خوزستان باعث شده است که برخی  ازدلسوزان اینده استان و نیز  فعالان نهادهای مردمی و  نمایندگانی از احزاب خوزستان پیش قدم شده تا از مسولان امر که دل در گرو پیشرفت مرکز استان دارند،از ظرفیت و پتانسیل های حاج حبیب فضل الله پور بعنوان فرماندار اهواز استفاده نمایند. احزاب و سازمان های مردم نهاد خوزستان با شناختی که از این فرزند برومند مردمی خوزستان دارد را مناسب ترین گزینه برای کلانشهر اهواز می دانند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment سلام ایشان همین جایی که هست درست بیاد سرکار مابقی پیش کش، خواهشا اطلاع ندارید خبرکذب کار نکنید، خیلی افراد باتجربه تر و متخصص تر تو بدنه وزارت کشور برا اعواز، می باسد، تازه ایشان همین روزا رفتنی هست باید بره دیگه استراحت کنه، هر چند که منزل ایشان تهران هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار