اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
 شوشان - علی عبدالخانی :
نگارنده در مورد تیم ها، مسئولان، مربیان، نقاط ضعف و قوت تیم ها، سختیهای مالی که به  بخش بزرگی از فوتبال استان فشار می آورد، نفوذها و پولهای ناپاک در جذب بازیکنان و... اطلاعات خوبی دارم که دلیل آن به پسرم زکریا عبدالخانی باز می گردد. 
او از نوجوانی با استقلال اهواز و پس از آن در لیگ‌ جوانان و امید دسته اول کشور بازی کرده همچنین در لیگ برتر جوانان کشور بوده و در سال ۱۴۰۰ برای یک فصل به عضویت تیم  استقلال ملاثانی و پس از آن نیز برای مدتی در جمع بازیکنان نفت اهواز بوده است. در حال حاضر هم زیر نظر یک مربی در حال آماده سازی خود است. در اوایل شهریور ۹۹ مطلبی نوشته بودم با عنوان:
" انگیزه ها اینگونه به قتل می رسند !" که در سایتهای شوشان و عصرما منتشر شد. در آن مطلب اقدام به ایجاد یک معادله مبنی بر رابطه ی موفقیت و برخورداری کردم و اینچنین نوشتم:
صعود فولاد و پیوستن آن به قهرمانان آسیا برایم بسیار خوشحال کننده بود اما از جهت معنوی این خوشحالی قابل مقایسه با صعود تیم ملاثانی به لیگ دسته اول کشور نبود زیرا پیروزی فولاد خوزستان از دل امکانات مادی و وفور خدمات و پشتیبانیهای مالی و رفاهی خارج شد و طبعاً چنین خروجی هرچند که بسیار زیبا و فرحبخش است اما دور از انتظار یا اتفاقی شگفتی ساز و غیرقابل باور نبود.
حالا استقلال ملاثانی که از دلِ محرومیت آمیخته به غیرت متولد شده بود، دیگر یک نهال نیست بلکه با تلاش و کوشش و همتِ بسیاری از همراهان خوبِ خود به درختی تنومند و مثمر تبدیل شده و بخاطر جوانان منطقه ی محروم باوی هم نباید اجازه جدایی این تیم از محتوای منطقه ای آن را داد. نقش نمایندگان اهواز در این راستا بسیار مهم است.
 ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار