اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
نوبخت گفت: یکی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس خوزستان که در بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی منتشر می شود، پویش جمله های ماندگار است.
شوشان : «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از انتشار پویش مجازی «جمله های ماندگار» در سطح ملی خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس خوزستان که در بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی منتشر می شود، پویشی است که از هموطنان عزیز به خصوص جوانان خواسته ایم که یک جمله ادبی ماندگار در خصوص فرهنگ ناب دفاع مقدس نوشته و از طریق نرم افزارهای مجازی به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

نوبخت گفت: بنا به ضرورت باید در خصوص تولید محتوای برنامه های حوزه دفاع مقدس به گونه ای عمل کنیم که همه طیف ها، سلایق و اقشار مختلف بتوانند درگیر این مناسبت ارزشی شوند. واقعیت این است که دوران حماسه و ایثار متعلق به همین مردم است و همین مردم هم باید مخاطب و مجری برنامه های هفته دفاع مقدس باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: این پویش به زودی از طریق رسانه های مختلف و در بستر فضای مجازی در سراسر کشور منتشر می شود و عزیزان هموطن می توانند جملات کوتاه حماسی و ماندگار خود در خصوص دفاع مقدس را به شماره 09916512001 ارسال کنند. در نهایت طی مراسمی از 8 جمله ماندگار و برگزیده ارسالی از سوی هموطنان با تقدیم هدایایی نفیس تجلیل خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار