اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
ابوالفضل بابادی شوراب/ تهران :
درگذشت مهسا امینی هر چند حادثه ای پر درد بوده، اما با همه تلخی های آن، روایتی جدید و نو از انسان ایرانی را، پیش روی جهانیان ارائه نمود.

این روایت نشان داد که می توان کُرد نبود، اما با آنها که زبانی متفاوت و آداب و رسومی متمایز دارند، همذات پنداری کرد و دوست شان داشت و به هموطن بودن با آنها و همه اقوام ایرانی، افتخار کرد.

نشان داد که می توان از اهل سنت نبود، اما به باورها و نظرات آنها و هر مذهب و دینی غیر از دین و مذهب خودت احترام بگذاری و برای کمبودها و تنگناهای آنها بعنوان یک هموطن، اشک بریزی!

نشان داد که می توان زن نبود، اما با رنج ها و مصائب تاریخی زنان همراه و همصدا شد و برای حق برابر انسانی و فراجنسیتی تلاش کرد.

نشان داد که می توان چون نگارنده، سنت گرا، عرف گرا و طرفدار پوشش چادر بود، اما در عین حال پوشش را امری اختیاری و شخصی دانست و برای افراد حق تعیین پوشش خود قائل بود.

نشان داد اگرچه که شرایط سخت اقتصادی و خبرهای ناگوار اختلاس ها در... و... روح رنجور انسان ایرانی را آزرده خاطر کرده، اما هنوز در لحظه های حساس و دقیقه ۹۰‌ بازی، روح ملی مان را زنده می کنیم و پیروز و سربلند از میدان بازی خارج می شویم.

پاینده ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار