اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
محفوظی:
نماینده مردم آبادان گفت:دولت، دست سرمایه گذاران را بگیرد و به کسانی که قصدسرمایه گذاری دارند طی یک هفته مجوز سرمایه گذاری بدهد.

سید مجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر دولت اراده کند قیمت دلار را افزایش دهد، فردای همان روز قیمت آن افزایش پیدا می کند و بالعکس هم اتفاق می افتد.

وی بیان داشت: وزیر اقتصاد گفته است قیمت دلار باید ۳۰ هزار تومان باشد، رئیس بانک مرکزی ارزش دلار را ۲۸ هزار و پانصد تومان می داند و در آغاز دولت سیزدهم نیز قیمت دلار ۲۴ هزارتومان بود و اکنون قیمت دلار به ۴۵ هزارتومان رسیده است در حقیقت دولت  قیمت دلار را کم یا زیاد می کند و اگر قیمت آن را به ۳۰ هزار یا ۲۸ هزار و پانصد تومان برسانند، بهتر است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت : آقایان برای سال ۱۴۰۲ قیمت دلار را ۲۸ هزار تومان در نظر گرفته اند.

محفوظی با اشاره به اینکه اگر قیمت دلار به زیر ۳۰ هزار تومان برسد اوضاع اقتصادی بهتر می شود گفت: برای دولت پیشنهادی دارم که اگر آن را بپذیرند قیمت دلار حتی به زیر ۲۰ هزارتومان هم خواهد رسید.

وی پیشنهاد خود را به دو قسمت تقسیم کرد و گفت: در قسمت اول گمرکات را باید برای تمام ایرانیان باز کنند تا هر ایرانی هر کالایی راکه بخواهد (به غیر از کالاهای ممنوعه) با حق گمرک یک الی ۵ درصد وارد کشور کند و گمرکات آزاد شود.

وی در ادامه قسمت دوم پیشنهاد خود را بیان کرد و افزود: گام بعدی این است که دست سرمایه گذاران را بگیرند و به کسانی که قصدسرمایه گذاری دارند طی یک هفته مجوز سرمایه گذاری بدهند.

نماینده مردم آبادان در پایان با اشاره به اینکه اگر دولت بخواهد می تواند این طرح را بدون هیچ هزینه ای اجرایی کند، گفت: اگر دولت این پیشنهاد را عملی کنند فقر و بیکاری ریشه کن می شود و قیمت دلار به زیر ۲۰ هزار تومان میرسد و به سرعت نیز از وضعیت بداقتصادی خارج خواهیم شد.

منبع: روزنامه نسیم خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار