اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان خبر داد؛
در نشست اقوام و عشایر با مسئولین خوزستان، به طور همزمان ۴۳۳ پروژه خدمات شهری و روستایی استان با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار و جمعی دیگر از مسئولین استانی، از طریق ارتباط تصویری به بهره برداری رسید.
در این آیین اعلام شد استان خوزستان در تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در سطح کشور جزو پنج استان برتر بوده که نشان از عزم جدی دولت مردمی سیزدهم در خدمت رسانی به مردم خوزستان است.
محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امسال شاهد افزایش ۱۲۶ درصدی اجرای طرح‌های عمرانی، خدمت رسانی و سرمایه گذاری‌ زیرساختی و توسعه پایدار در خوزستان هستیم که امیدواریم موجب ارتقای سطح رفاه و رضایت مردمی و تحقق عدالت و پیشرفت در استان شود. که نشان از عزم و همگرایی دولت مردان و پیگیری جدی و دلسوزانه نمایندگان محترم مجلس و همیاری مردم خوب و نجیب خوزستان می باشد که جا دارد از تک تک دلسوزان به این استان تفدیر و تشکر ویژه کرد.
وی در پایان با اشاره به شتاب گرفتن پروژه های عمرانی در سطح استان ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد تحول محسوس در عرصه عمرانی در دورترین و محرومترین نقاط استان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار