اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
افت های صادرات دام زنده و گرم تا واردات گوشت منجمد
شوشان ـ  دکتر خادم مسجدی :

با تشکر از برنامه ریزان اقتصادی کشور

مردم ما مردم نجیب و پشتیبانی خود را بارها و بارها به اثبات رسانده و در ۲۲ بهمن امسال این  اقتدار و وفاداری را علی رغم کاستی های سفرهاشون به رخ جهانیان به نمایش گذاشتند هر موقعی تشخیص بدهند و رهبر لب تر نمایند همه می آیند و اما در لایه های میانی افراد منفعت طلبی رخنه کرده که متأسفانه جیب خود را  بر سفره مردم ترجیح می دهند.

 یک نمونه بارز آن چند ماه پیش به کمک لابی های خود با بالادستی ها و به شکل اهرم های فشار به مدیران پایین دستی فشار می آورند تا برای خارج کردن دام به شکل صادرات امضا بزنند. و خلاء وعطش کاستی فراوانی را به بازار پروتئین تحمیل کنند.

شوک نبود گوشت؛ قیمت ها را به شکل سرسام آور  بالا می برد و دولت را مجبور به واردات گوشت منجمد می نماید در صورتی که مفهوم و مقصود از صادرات این نبوده که مردم یک کشور؛ گوشت گرمشان را صادر و گوشت منجمد شده وارد نمایند!!! مثال عبرت آموز ملموسی ایست که اگر ندانسته و ناشی از غلط محاسباتی این کار صورت پذیرفته باشد از تکرار آن جلوگیری شود و اگر بانی آن منفعت طلبان یا همان سلطان گوشت!!! برای پر کردن جیب خود از مسیر کوچک کردن سفره مردم باشند ان شاءالله قانون ضمن شناسایی عاملان که البته با دست دیگران (و معمولان با فشار آوردن به لایه های  زیرین امضای صادرات را می گیرند و اثری از خود بجای نمی گذارند) را قطع نماید تا در آینده شاهد خالی شدن سفرهای مردم نباشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار