اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان : فضای ساختمان و دفتر انجمن سینمای جوانان خوزستان در شأن هنرمندان و فیلم سازان و اعضای این انجمن نیست
شوشان : مهدی کیخایی در دیدار اعضای انجمن سینمای جوانان خوزستان با مدیران انجمن سینمای جوانان ایران اظهار کرد : حضور مدیران انجمن سینمای جوانان ایران لازم و نیاز بود تا از نزدیک با شرایط کار اعضای انجمن در اهواز و مشکلات و چالش ها آشنا شوند.

وی افزود: بخش عظیمی از استادان و فیلم سازان انجمن سینمای جوانان خوزستان جز بدنه سینمای ایران هستند.

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان خوزستان ده سال است که دچار افول شده که عدم تأمین تجهیزات تولید و عدم برگزاری جشنواره ها و مهاجرت سینماگران خوزستانی به تهران و عدم تأمین بودجه تولید فیلم کوتاه است‌.

کیخایی با اشاره به شرایط نامناسب ساختمان انجمن سینمای جوانان در اهواز و نشت آب از آن و سرقت برخی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در سال های گذشته، یادآور شد: دفتر و ساختمان انجمن سینمای جوانان خوزستان وضعیت مناسبی ندارد و با چنگ و دندان آن را حفظ کردیم و چراغ آن را با زور نگهداشتیم و برخی مواقع وزارت نیرو برق دفتر انجمن را قطع می کند.  

وی افزود: فضای ساختمان و دفتر انجمن سینمای جوانان خوزستان در شأن هنرمندان و فیلم سازان و اعضای این انجمن نیست.  

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان تصریح کرد: با وجود این اعضای انجمن سینمای جوانان خوزستان در شرایط مختلف به ما وفادار بودند و تمام تلاش ما برای حفظ شرایط تولید بود در حالی که در شرایط آب و هوایی اهواز بیش از شش ماه نمی توانیم فیلم بسازیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار