اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
شوشان ـ به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در پیام مسعود حمیدی نژاد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (۱۶۹)


۲۲ اسفندماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران است و این روز به نام مبارک شهدای والامقام نیز مزین شده است‌.

شهیدان طلایه داران امر تحقق وعده الهی بر روی زمین هستند و این شهدا چراغ راه مسیر انقلاب اسلامی در پایه ریزی تمدن نوین اسلامی در جهان هستند.

بی شک مهمترین جلوه این ایثار و فداکاری در نثار جان یک انسان در راه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی است چه آنکه درخت تناور و ماندگار انقلاب به برکت خون شهدای عزیز میهن اسلامی همچنان استوار خواهد ماند و دشمنان این مرز و بوم نخواهند توانست که گزندی به این درخت تنومند وارد کنند چرا که پشتیبان این انقلاب شهدا و مردم شهید پرور ایران اسلامی هستند.


استان خوزستان با تقدیم ۲۴ هزار شهید به انقلاب نقش مهمی در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی ایفا کرد و به گواه کلام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) دین خود را به اسلام ادا کرد و از سوی دیگر این استان شهید پرور با تقدیم ۲ هزار و ۸۵۰ دانش آموز شهید و ۳۱۵ فرهنگی شهید گام مهمی در راستای اعتلای جایگاه انقلاب و صیانت از وطن عزیز اسلامی برداشت.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تربیت استان خوزستان؛ ضمن گرامیداشت این روز مبارک که به نام مقدس و پرافتخار شهدا مزین شده است؛ از زحمات و تلاش های مجموعه وزین و تلاشگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تقدیر و تشکر می کنم و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون از جانب پروردگار متعال مسئلت دارم.

مسعود حمیدی نژاد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار