اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
جمعی از اساتید دانشگاه های استان با استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

شوشان ـ نشست جمعی از اساتید دانشگاه های استان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز یکشنبه در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست ضمن تشریح روند اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری و راهکارهای تامین منابع مالی جهت اجرای آن گفت: صنایع سنگین در استان ما به رشد خوبی رسیده است و بایست جهت راه اندازی صنایع کوچک و متوسط در استان متناسب و در امتداد صنایع بزرگ برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: در کنار توسعه صنایع متوسط و کوچک استقرار خوشه های صنعتی و توسعه تجارت خارجی استان با کشورهای عراق، کویت، عمان، روسیه و … باید در دستور کار ما باشد.

حسینی محراب همچنین با بیان اینکه مدیریت و بهره وری در مصرف آب و گسترش توریسم و گردشگری جزو اولویت های مهم است خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه نقش مهمی در شکل دادن اندیشه صحیح و تربیت مدیران استانی و پیشبرد برنامه های توسعه ای استان دارند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت در اقدامی بی سابقه مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع بزرگ و ۵ هزار میلیارد تومان از محل نفت برای حق آلایندگی استان در نظر گرفته است که مجموعا ۱۲ هزار میلیارد تومان میشود و این رقم فرصت بسیار خوبی برای توسعه استان و تکمیل طرح های زیرساختی خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این نشست اساتید دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف استان پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار