اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
بدنبال هشدارهای هواشناسی در خصوص خطر سیلاب در حوضه آبریز رودخانه دز ؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان به منظور پی گیری و صدور دستورات در جهت استحکام سیل بندها از مناطق و روستاهای حاشیه دز به دستگاه های اجرایی جهت پیشگیری از وقوع خسارت وارده به مزارع و روستاها بازدید کرد.
شوشان ـ صادق جعفری چگنی، در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی با حضور در مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی اهواز دستورات لازم را به منظور بررسی آخرین وضعیت  اقدامات ستاد بحران استان؛   جهت احداث سیل بند ،وپیشگیری  از ورود خسارت   قطع برق، بازدید  کردند.

در جربان این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان مدیرکل مدیریت  بحران استان، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ، بخشدار مرکزی اهواز، شهردار الهایی و شرکت توزیع نیروی برق را مکلف به رفع مسائل و مشکلات موجود با قید فوریت و ارائه گزارش کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید اعضای حوزه مقاومت بسیج شهر الهایی و قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند ، یکی از رویکردهای دادسرای مرکز استان در سال جاری تقویت و حمایت از فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی جهادگران بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار