اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرائم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: عدم رعایت حجاب و ، «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
شوشان ـ صادق جعفری چگنی در حاشیه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان و در گفتگو با مرکز رسانه دادگستری خوزستان، اظهار داشت: که دستورات قضایی به ضابطان در برخورد با افراد ی که حجاب شرعی را رعایت نکنند صادر شده وبا مسولینی که به وظیفه قانونی خود در حوزه های مختلف عمل نکنند به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد .واماکنی که مقررات را رعایت نکنند پلمپ خواهند شد و باتوجه به ورود مسافران نوروزی و راهیان نور به استان، این موضوع در ایام پایان سال، نوروز و ماه مبارک رمضان، مورد تاکید جدی این دادستانی قرار دارد.
وی تصریح کرد: هرگونه برنامه فرهنگی در این ایام باید توسط اداره ارشاد اسلامی مورد تایید قرارگیرد.  در اماکن عمومی واحد اماکن مکلف به برخورد جدی با متخلفان است.

جعفری چگنی گفت: اماکن ومغازه هاو وسیله نقلیه مورداستفاده  که سبب نشر واشاعه بی حجابی شوند پلمپ وتوقیف خواهند شد

جعفری چگنی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان که در سال جدید که بخشی از آن مصادف با ایام نوروز است، گفت: روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم  و با حرمت‌شکنان این ماه طبق قانون برخورد می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار