اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نفت مسجد سلیمان به دنبال خلق شگفتی است، استقلال خوزستان جدالی سخت در همدان برگزار کرد و وضعیت بازی فولاد نوین نامعلوم است.

رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور باگذشت از چهار مرحله وارد ایستگاه یک شانزدهم نهایی شد.

در این مرحله تیم‌های برتر مراحل قبل در برابر 16 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌روند.

سوت آغاز این مرحله از رقابت‌ها از فردا نواخته خواهد شد و از هفت تیم خوزستانی راه‌یافته به این مرحله سه تیم در برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

*نفت مسجد سلیمان به دنبال شگفتی

در یکی از بازی‌های این مرحله تیم نفت مسجد سلیمان در دیداری خارج از خانه در برابر سایپای البرز به میدان می‌رود.

در این دیدار نفت مسجد سلیمان به دنبال خلق شگفتی در جام شگفتی‌ها و سایپا درپی رسیدن به جمع تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

دیدار دو تیم در شرایطی برگزار می‌شود که نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ دسته یک و در گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.

این تیم که هم‌اکنون در جایگاه چهارم گروه خود جای گرفته است کم‌کم چهره مدعی را به خود گرفته و در حال نزدیک‌شدن به بالانشینان جدول است.

این تیم در مرحله سوم جام حذفی موفق شد پیکان تهران را با سه گل مغلوب و در مرحله چهارم نیز در دیدار سخت در برابر پرسپولیس گناوه در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.

در سوی دیگر سایپای البرز نیز با سرمربی آلمانی خود در این فصل نتایج قابل قبولی را گرفته است.

این تیم که هم‌اکنون با یک بازی کمتر و 17 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد در فصل جاری لیگ برتر با اتکا به بازیکنان جوانان و با انگیزه خود توانسته تا حدودی رضایت این مجموعه را جلب کند.

نارنجی‌پوشان نیز همچون دیگر تیم‌های لیگ برتری برای جام حذفی که به نوعی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به آسیاست تلاش می‌کنند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپای البرز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور از ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز خواهد شد.

*جدال سخت استقلال صنعتی در همدان

در یکی دیگر از بازی‌های نخستین روز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم‌ استقلال صنعتی در همدان میهمان الوند همدان خواهد بود.

تیم استقلال صنعتی که به واسطه حضور در لیگ برتر کار خود را از این مرحله آغاز می‌کند به قید قرعه در نخستین دیدار خود جدالی سخت را در برابر صدرنشین لیگ دسته اول خواهد داشت.

آبی‌های صنعتی که چند هفته‌ای است روی روند نتیجه‌گیری قرار دارند در پی تداوم نتیجه‌گیری در جام حذفی نیز هستند.

در سوی دیگر الوند همدانی قرار دارد که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در قامت یک مدعی حاضر شده و توانسته صدرنشین لیگ شود.

این تیم در حالی این دیدار را در برابر تیم لیگ برتری استقلال صنعتی قرار می‌گیرد که بیش از جام حذفی در صدد حفظ جایگاه خود در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است.

با این وجود شاگردان عبدالله ویسی جدال سختی را در برابر تیم الوند آن هم در شهر همدان خواهند داشت.

دیدار تیم‌های الوند همدان و استقلال صنعتی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 15 فردا در ورزشگاه قدس همدان آغاز خواهد شد.

*وضعیت نامعلوم بازی فولاد نوین اهواز

فولادنوین اهواز دیگر تیم خوزستانی حاضر در این مرحله است که باید در برابر فجرسپاسی شیراز به میدان برود.

البته با توجه به اعلام قبلی مسئولان باشگاه فجرسپاسی شیراز این تیم به دلیل فشردگی مسابقات لیگ و جام حذفی از این رقابت‌ها کنار کشیده است اما هنوز این تیم اعلام کتبی خود را به سازمان لیگ انجام نداده است.

این مسئله موجب شده است برگزاری یا عدم برگزاری دیدار دو تیم فولاد نوین و فجرسپاسی شیراز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

فولاد نوین نیز که در مرحله قبل بدون انجام بازی راهی مرحله یک شانزدهم شده است در صورت انصراف فجرسپاسی شیراز بار دیگر بدون هیچ دردسری راهی مرحله بعد جام حذفی خواهد شد.

قرار است این دیدار از ساعت 15 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار