اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷

مديرعامل شهر جديد رامين گفت: تا پايان امسال پنج هزار و 932 واحد مسكن مهر اين شهر تكميل و افتتاح مي‌شود كه 2 هزار واحد از اين تعداد در شهريورماه به متقاضيان تحويل داده خواهد شد.

بابك حيدري در گفت‌وگو ايسنا، با بيان اين‌كه عمليات بهره‌برداري از اين واحدها در دو مرحله و در مرحله اول 2 هزار واحد در شهريورماه و باقي‌مانده در اواخر سال به‌بهره‌برداري مي‌رسد، اظهاركرد: استقبال مردم براي خريد اين واحد‌ها خوب بوده است.

وي با اشاره به ثبت‌نام 2 هزار و 776 نفر به صورت مستقيم و حضوري براي خريد مسكن در اين شهر، افزود: تعداد هفت هزار و 400 نفر ديگر هم به صورت غيرحضوري و با ارائه درخواست، اعلام آمادگي كرده‌اند.

مديرعامل شهر رامين در خصوص برنامه‌هايي براي راحتي تردد و جابه‌جايي و دسترسي مردم به مركز استان، خاطرنشان‌كرد: با هماهنگي‌هايي كه با اداره راه و ترابري انجام شده، قرار است از پليس‌راه اهوازـ ملاثاني تا ورودي شهر رامين، بزرگ‌راهي به صورت دو طرفه احداث شود تا تردد و جابه‌جايي‌ها راحت‌تر و بهتر صورت گيرد.

حيدري پيشرفت فيزيكي شهر رامين را خوب عنوان و تصريح كرد: از مسئولان استاني و اصحاب رسانه مي‌خواهم تا با مراجعه و بازديد از اين شهر، روند اجرايي اين شهر را ببينند؛ اين شهر براي اسكان 63 هزار نفر طراحي شده كه با تكميل 6 هزار واحد در سال‌جاري حدود 20 هزار نفر در اين شهر اسكان داده خواهند شد.

وي از ادارات خدمات‌رسان خواست تا به وظايف خود نسبت به اين شهر رسيدگي‌هاي لازم را انجام بدهند و با بيان اين‌كه اين مديريت به وظايف اجرايي خود درباره ساختن شهر عمل كرده‌ است، عنوان‌كرد: شهر يا ساختمان ساخته شده بدون آب، برق و گاز فاقد كارايي لازم است و اين مسله باعث مي‌شود افراد تمايلي براي اسكان در شهر نداشته باشند.

مديرعامل شهر رامين در خصوص خيابان‌بندي شهر نيز از بستن قرارداد 13 ميليارد توماني براي اجراي اين پروژه با پيمانكار خبرداد و افزود: به‌زودي عمليات اجرايي خيابان‌بندي آغاز شده و تا پايان سال به‌بهره‌برداري مي‌رسد.

حيدري گفت: يك كلينيك درماني، يك مدرسه، مسجد و 2 مركز تجاري نيز در اين شهر به مزايده گذشته‌ايم كه به‌زودي كار اجرايي آن‌ها هم شروع مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار