اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
شوشان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری دو نفر از سارقان وجوه نقد و وسایل داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شوشان ، علیرضا آقاجری گفت: به دنبال گزارش ها و شکایات متعدد مردمی مبنی بر سرقت وجوه نقد و وسایل داخل خودرو و ایجاد ناامنی و نگرانی در این خصوص در بین شهروندان، موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی پس از کسب ارشادات و دستورات لازم از مقام قضایی، وارد عمل شدند و با تشکیل تیم عملیاتی و بررسی های میدانی همه جانبه از محل و نحوه سرقت ها- که بیشتر در جلوی بانک ها و مؤسسات مالی صورت می گرفت- و همچنین اظهارات مالباختگان و چهره نگاری از سارقان، موفق شدند دو تن از متهمان را هنگام رصد کردن مشتریان یکی از بانک های شهر دستگیر کنند.
آقاجری گفت: سارقان پس از وارد شدن به بانک ها به عنوان ارباب رجوع و شناسایی افرادی که اقدام به دریافت وجه نقد می کردند و با شناسایی خودروهای آنان، در فرصت مناسب اقدام به تخریب قفل و یا درب صندوق عقب  و یا شکستن شیشه های  خودرو نموده و اموال آنان را سرقت می کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و حفظ اموال خود به نحو صحیح، گفت: متهمان به قید قرار، بازداشت شدند و تحقیقات در خصوص سرقت های صورت گرفته، ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار