اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
شوشان: اسامی هفت هزار بانوی شهید دفاع مقدس تاکنون ثبت شده است. رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشست هم اندیشی با زنان دفاع مقدس در اهواز با اشاره به این که از آغاز فعالیت این سازمان حدود 2 ماه می گذرد، افزود: دراین مدت اسامی هفت هزار بانوی شهید دفاع مقدس ثبت شده است.

مجتهدزاده با اشاره به راه اندازی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: هرچند که درسالهای پس ازجنگ حرکات پراکنده ای در راستای پرداختن به فعالیت و نقش زنان در دفاع مقدس انجام گرفته اما با راه اندازی این سازمان بعد از 25 سال سعی شده است که این مساله از طریق یک دستگاه خاص به طور جد پیگیری و خاطرات آنها ثبت و ضبط شود.
وی افزود: این سازمان بمنظور رسیدن به این اهداف 2 راهبرد دارد که یکی ثبت خاطرات و وقایع به شکل حرفه ای و علمی در قالب مقالات، کتب و دیگری نگارش تاریخ دفاع مقدس به صورت میدانی از طریق نقل سینه به سینه یا همان تاریخ شفاهی است.

مجتهدزاده گفت : بانوان استان خوزستان در سالهای دفاع مقدس به طور مستقیم در امور جنگ مشارکت و پشتیبانی معنوی و مادی از جنگ داشته اند و همانگونه که مقام معظم رهبری از جنگ به عنوان عبرت و گنج یاد می کنند، مردم خوزستان گنج دفاع مقدس هستند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سفر 2 روزه خود به خوزستان در رزمایش بسیج خواهران در پادگان شهید محلاتی، نشست هم اندیشی جامعه ایثارگران بانوان دزفول و در نشست هم اندیشی با جامعه ایثارگران بانوان خرمشهر و آبادان حضور یافت و از منطقه عملیاتی فتح المبین و خانواده های شهیدان فرجوانی وستاد مرکزی راهیان نور دیدن کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار