اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
 فیلم "آن‌ها" که پیش از این در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم (Mountain, Zakopane) لهستان، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «PUNE» هندوستان و همچنین در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «JAIPUR» هندوستان حضور داشته است این بار برای رقابت با دیگر آثار فیلم‌سازان جهان در بخش مسابقه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «MEDIAWAVE» مجارستان انتخاب شد.

فیلم "آن‌ها" روایت‌گر زندگی مردمانی است که در طول هشت سال با شکیبایی و بردباری بی‌مانندشان پایداری كردند و در برابر جنگی ناخواسته و نابرابر کمر خم نکردند و سر فرود نیاوردند. این فیلم ادای دینی است به مردم شریف دزفول که با صبر و استقامت‌شان در برابر ظلمی بزرگ ایستادند و از خود و ناموس و وطن‌شان دفاع کردند.

فیلم "آن‌ها" به نویسندگی و کارگردانی سید‌مرتضی سبزقبا، در تپه‌ها و دره‌های صعب‌العبور اطراف شهرستان دزفول و در شش روز با فرمت Full HD و با دوربین Canon 5D تصویربرداری شده است.

اسامی عوامل فیلم "آن‌ها" عبارتند از: نویسنده و کارگردان سید مرتضی سبزقبا، تصويربردار امير علی ­ويسی، تدوين و صداگذاری فريد دغاغله، صدابردار ارسطو مفاخری، طراح صحنه، لباس و گریم حميد نورآبادی، رضا چراغ چشم، عكاس امین نظری، تصويربردار پشت صحنه حجت کایدخورده، دستیار تدوین لیلا کرامت، دستيار تصويربردار مهدی پيوسته، رضا خاقانی، منشی صحنه فاطمه سياح­ طرفی، مدیر توليد حسين علي‌زاده، مجری طرح مرکز آفرینش‌های هنری دزفول (علیرضا مهدویان پور)، بازيگران علیرضا خداداد، عظیم سبزقبا، مهدی شریفی، علیرضا کلیددار، فاطمه سیاح‌طرفی، علی نوری، تهیه كننده حوزه هنری استان خوزستان.

گفتنی است فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره، 1 مارس تا 30 آوریل 2014 به صورت آنلاین در سایت جشنواره قابل مشاهده‌اند و در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیدگان بر اساس رأی تماشاگران معرفی خواهند شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید مرتضی سبزقبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
comment
0
0
comment سلام و خسته نباشید.
با سپاس از اطلاع رسانی شما و زحمات تان.
لطفا به همراه انعکاس خبرهای فیلم "آن ها" و حضورش در جشنواره های سینمائی، از پوستر جدید فیلم استفاده بفرمائید. پوستری که استفاده کرده اید اصلاح شده و هم اکنون روی وبلاگ من به نشانی زیر وجود دارد.
با سپاس فراوان.
سید مرتضی سبزقبا
www.smsfilm.blogfa.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار