اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱
رنگ آمیزی قبور شهدا
رنگ آمیزی مزار شهدای انقلاب تحت عنوان بیعت با ولایت همراه با شهدا، توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در بهشت آباد اهواز آغاز شد.

به گزارش شوشان سرهنگ سید شهریار موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در آیین رنگ آمیزی مزار شهدا طی سخنانی گفت: ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و تبیعت از ولایت فقیه رمز جاودانگی شهدای ایران اسلامی بود و ما باید در این زمینه رهرو راه آنان باشیم.

 وی در ادامه به رنگ آمیزی قبور شهدا اشاره کردو اظهار داشت: در این طرح که برای نخستین بار در سطح کشور به مرحله اجرا در می آید نام شهید با رنگ سبز، محل شهادت با رنگ قرمز و دیگر نوشته های قبور شهدا با رنگ سفید رنگ آمیزی می شود. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در ادامه یا آور شد: :کار رنگ آمیزی مزا شهدای اهواز  از 21 بهمن و با حضور 150 نفر از بسیجیان 23 پایگاه مقاومت بسیج تابعه این حوزه آغاز و 10 روز به طول می انجامد.

 سرهنگ موسوی در ادامه با بیان اینکه ادامه راه شهداتضمین کننده انقلاب است افزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 و با خون شهدای میهن به بار نشست تصمیم گرفتیم تا در این ماه نسبت به اجرای طرح رنگ آمیزی قبور شهدا اقدام نماییم .

همچنین در این مراسم که جمعی از بسیجیان وکارکنان بنیاد جانبازان و امور ایثارگران شهید خوزستان نیز حضور داشتند؛ آیین غبار روبی و شستشوی مزار شهدا نیز انجام شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment سلام لطفا يك سري به مزار شهدا بزنيد ببنيد چه بلايي سر سنگ مزار شهدا آورده اند واكنش مادران شهدا ناراحت كننده بود من بعنوان فرزند شهيد از اين موضوع ناراحت هستم [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment پس سازمان بهشت اباد تا الان چه كرده است؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار