اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
شوشان : رئیس گروه تحقیق و ترمیم جسد فرعون یکی از بزرگ ترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد را داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ فرعون بود.
نتایج تحقیقات پروفسور بوکای در ساعات پایانی شب نهایی ظاهر شد بقایای نمکی که پس از ساعت ها تحقیق بر جسد فرعون کشف شد دال بر این بود که او در دریا غرق شده و مرده است و پس از خارج کردن جسد او از دریا برای حفظ جسد، آن را مومیایی کرده اند. اما مسئله غریب و آنچه باعث تعجب بیش از حد پروفسور بوکای شده بود این مسئله بود که چگونه این جسد سالمتر از سایر اجساد، باقی مانده در حالی که این جسد از دریا بیرون کشیده شده است.
حیرت و سردرگمی پروفسور دوچندان شد وقتی دید نتیجه تحقیق کاملا مطابق با نظر مسلمانان در مورد غرق شدن فرعون است ، اینکه در قرآن آمده بود جسد بی جان تو را از امواج رهایی بخشیدیم تا برای آیندگان نشانه هایی از آیات ما باشد و از خود سئوال می کرد که چگونه این امر ممکن است با توجه به اینکه این مومیایی در سال ۱۸۹۸ میلادی و تقریبا در حدود ۲۰۰ سال قبل کشف شده است، در حالی که قرآن مسلمانان قبل از ۱۴۰۰ سال پیدا شده است؟!


لذا بعد از اتمام تحقیق و ترمیم جسد فرعون، آن را به مصر باز گرداندند ولی موریس بوکای خاطرش آرام نگرفت تا اینکه تصمیم به سفر کشورهای اسلامی گرفت تا از صحت خبر در مورد ذکر نجات جسد فرعون توسط قرآن اطمینان حاصل کند. یکی از مسلمانان قرآن را باز کرد و این آیه را برای او تلاوت نمود:
{فَالْیَوْمَ نُنَجِّیكَ بِبَدَنِكَ لِتَكُونَ لِمَنْ خَلْفَكَ آیَةً وَإِنَّ كَثِیراً مِنَ النَّاسِ عَنْ آیَاتِنَا لَغَافِلُونَ} [یونس:92]
این آیه او را بسیار تحت تآثیر قرار داد و فریاد زد:
من به اسلام و به این قرآن ایمان آوردم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
comment
0
2
comment مرسی جالب بود شوشان.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
comment
0
0
comment قابل توجه مسئولان کشور

چند سال از انقلاب و جنگ گذشته ؟؟؟؟
comment
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment آب رودخانه نیل که شیرین هست و نمکی نداره ،
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار