اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
همچنان با مشکل عدم توان پرداخت آورده متقاضیان مواجه هستیم و اگر متقاضیان آورده خود را پرداخت کنند، طرح‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تفاوت وضعیت مسکن‌مهر خوزستان با سایر استان‌ها در این است که همزمان با شروع پروژه‌ها زیرساخت‌سازی نیز انجام شده و به نسبت پیشرفت فیزیکی واحدها، زیرساخت‌ها نیز پیشرفت داشته‌اند.
 
نصرالله دهقاني در شوراي مسكن استان عنوان‌کرد: براساس مصوبات طرح مسکن مهر تمام مکان‌هایی که برای احداث این طرح جانمايي شده‌اند، در محدوده شهر و یا در مجاورت شهرها بوده‌اند.
 
وی افزود: یکی از چالش‌های بزرگ طرح مسکن‌مهر که گریبان‌گیر کل کشور شده است، همزمان با آغاز اجرای طرح با گرانی و تورم مواجه شدیم. سهم آورده مصوب به‌طور ناگهانی تغیيری کرد و در این میان مردم توان پرداخت آن را نداشتند؛ به‌گونه‌ای که در برخی شهرهای بزرگ استان مانند آبادان و خرمشهر آورده متقاضای به 30 میلیون تومان رسید.
 
دهقانی تصریح‌کرد: همچنان با مشکل عدم توان پرداخت آورده متقاضیان مواجه هستیم و اگر متقاضیان آورده خود را پرداخت کنند، طرح‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی خاطرنشان‌کرد: یکی از دلایل عقب‌ماندگی خوزستان نسبت به استان‌های دیگر اين بود كه در بهره‌برداری طرح مسکن مهر در سایر استان‌ها انتخاب افراد خودمالک کمتر بوده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهارکرد: ايجاد 2 شهر شیرین‌شهر در جنوب غرب اهواز و رامین در شمال اهواز با تصویب شورای شهرداری مصوب شدند. شهر رامین برای سرریز جمعیت اهواز و شیرین‌شهر برای کارکنان شهرک‌های نیشکر احداث شده‌اند. تاکنون 47 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان به بهره‌برداری رسیده است.
 
همچنین بابك حیدری، مدیرعامل شهر جدید رامین در این جلسه اظهارکرد: احداث شهر جدید رامین شهر از سال 87 با 5770 واحد استارت خورد. پیشرفت فیزیکی کنونی شهر جدید رامین 30 تا 90 درصد است. یکی از دلایل تاخیر در بهره‌برداری اين شهر مشکل پرداخت سهم آورده متقاضیان است. باوجود این‌که 3700 متقاضی مسکن مهر در شهر رامین ثبت‌نام کرده‌اند اما متاسفانه سهم آورده به ازاي هر نفر كمتر از 500 هزار تومان است.
 
وي تصریح‌کرد: با همکاری در ساماندهی و اجرای پروژه‌های زیربنایی این شهر می‌توان تا خردادماه سال آینده جمعیتي بالغ بر 300 خانوار را در شهر جدید رامین ساكن کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حکیم دانش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
comment
0
0
comment اقای مدیرکل مگه خوزستان فقط شهر رامینه
بابا ی سرس به شادگان بزنید
ببینید پروژه مسکن مهرش داره اثارباستانی میشه
اصلا میدونید توشادگان مسکن مهری هست
به خدا نمیدونید اگه میدونستید که کاری براش میکردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار