اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
سرهنگ سید شهریار موسوی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: تمام ظرفیت های خود را به کار گرفته ایم تا میزبان شایسته ای برای بیش از 10 هزار نفر از کاروانهای راهیان نور وزارت نفت باشیم.
سرهنگ سید شهریار موسوی در این خصوص اظهار داشت: امسال بیش از 10 هزار نفر از کارکنان و خانواده های صنعت نفت رهسپار مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان می شوند که در همین زمینه شش کمیته فرهنگی ، پشتیبانی، اجرایی ، نمایشگاهی و روابط عمومی ، بازرسی  وحفاظت و امنیت در راستای خدمات رسانی به این خانواده ها تشکیل شده است.
 
وی افزود:زائرین راهیان نور از 20 اسفند92 تا 15 فروردین 93 از یادمانهای شهدای شلمچه ، اروند، زید، فکه ، چزابه ، فتح المبین، و محل شهادت سردار هور سرلشگر شهید علی هاشمی بازدید می کنند که به همین منظور  شهرهای اهواز، آبادان ،خرمشهر و ماهشهر برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است.
 
وی ایجاد پنج ایستگاه صلواتی، ایستگاه اورژانس و وجود راوی در هر اتوبوس به منظور تشریح فداکاریهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و فضا سازی مناطق عملیاتی دفاع مقدس را از دیگر برنامه های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در راستای خدمات رسانی به کاروانهای راهیان نور وزارت نفت عنوان کرد.
 
  سرهنگ موسوی در ادامه یاد آورشد: پیرو توافق مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نمایشگاهی تحت عنوان"نفت و دفاع مقدس" در منطقه شهدای هویزه توسط روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برپا شده که در این نمایشگاه به نقش وزارت نفت در پشتیبانی از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخته شده است.
 
سرهنگ موسوی در ادامه یادآور شد: در این نمایشگاه که به هشت موضوع مختلف در هر یک از سالهای جنگ می پردازد؛علاوه بر اشاره به نقش حماسی مردان عرصه صنعت نفت و نصب 100 تابلو مربوط به دوران جنگ تحمیلی، بیانات گهر بار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز که طی سالهای جنگ تحمیلی بیان شده است درمعرض دید زائرین قرار داده شده است.
 
سرهنگ موسوی اقدامات انجام شده در راستای استقبال  از کاروانهای راهیان نور وزارت نفت را مرهون تلاشهای مهندس بورد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آقای چگینی فرمانده بسیج وزارت نفت،مهندس گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری، شرکت خدمات ترابری و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان و از همکاری صمیمانه آنها در فراهم نمودن زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تشکر و قدردانی کرد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار